۰ نفر

اعزام آمبولانس‌ها و بالگرد هلال احمر به محل سقوط هواپیمای اوکراینی

۱۸ دی ۱۳۹۸، ۷:۳۰
کد خبر: 408012
اعزام آمبولانس‌ها و بالگرد هلال احمر به محل سقوط هواپیمای اوکراینی

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امدادی به محل سقوط هواپیمای اوکراینی در حوالی فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مرتضی سلیمی» روز چهارشنبه با اعلام این مطلب گفت: با کسب خبر سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین در محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) بلافاصله ستاد بحران در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تشکیل و دستور لازم برای اعزام یک فروند بالگرد امداد هوایی از سازمان امداد و ۱۰ دستگاه آمبولانس هلال احمر از استان تهران به محل حادثه صادر شد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیروهای اعزام سریع هلال احمر به محل وقوع این سانحه رسیده و در حال ارزیابی اولیه و بعدی حادثه و انتقال مصدومان به مراکز درمانی هستند.

رییس سازمان امداد و نجات توضیح داد: اخبار اولیه حاکی است این هواپیما که عازم کیف پایتخت اوکراین بوده ۱۷۰ مسافر و خدمه داشته است.

سلیمی اضافه کرد: این هواپیما حد فاصل پرند و شهریار سقوط کرده است.

منابع خبری بامداد چهارشنبه از سقوط یک هواپیمای مسافربری( بویینگ ۷۳۷)‌ متعلق به خطوط هوایی اوکراین در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) خبر دادند.