۰ نفر

آزادراه تهران-پردیس به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی تغییر کرد

۱۵ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۱۸
کد خبر: 407416
آزادراه تهران-پردیس به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی تغییر کرد

مدیرعامل آزادراه تهران-پردیس گفت: با مصوبه امروز اعضای هیات مدیره این شرکت، آزادراه تهران-پردیس به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سعید غفوری مدیرعامل آزادراه تهران-پردیس با اعلام خبر تغییر نام آزادراه تهران-پردیس به نام نامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: عصر امروز طی جلسه‌ای که با اعضای هیئت مدیره آزادراه تهران- پردیس داشتیم پیشنهادی از سوی بنده برای تغییر نام آزادراه به نام نامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط اعضا وصول شد.

وی با بیان اینکه این مصوبه با اتفاق آرا مصوب شد، گفت: آزادراه تهران-پردیس با نام مبارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام خواهد داشت و به زودی تابلوهای جدید آزادراه در ورودی، خروجی و نقاط دیگر نصب خواهد شد.

غفوری ضمن تاکید بر اینکه تمام مردم ایران ارادت ویژه‌ای نسبت به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دارند، بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جای جای ایران دلدادگان و فدائیان زیادی دارد و تمام مردم ایران از اینکه طی سالهای متوالی ایشان از جان و ناموس کشور دفاع کرده و امنیت را در داخل برقرار کردند، خود را مدیون ایشان می دانند و این کوچکترین کاری بود که می‌توانستیم انجام بدهیم.