۰ نفر

ورود زندگی سردار سلیمانی به برنامه درسی دانش‌آموزان

۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۰۱
کد خبر: 406808
ورود زندگی سردار سلیمانی به برنامه درسی دانش‌آموزان

وزیر آموزش و پرورش گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد عزت، غیرت و هوش ایرانی است و زندگی سراسر افتخار او که گفتمان مقاومت اسلامی بود و بخش پرغروری از تاریخ ایران است در برنامه درسی قرار می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: انا لله و انا الیه راجعون؛ مجاهدت‌های بی‌نظیر حاج قاسم سلیمانی که در طول تاریخ ایران فقط با اسطوره‌ها و افسانه‌ها قابل قیاس بود و مجد و عظمتی با شکوه را برای ایران به همراه آورد و دشمن را ذلیل کرد، در نهایت او را به آرزوی دیرینه‌اش رساند و شهادت را نصیبش ساخت.

وی ادامه داد: شهادت انسان‌های بزرگ همچون زندگی‌شان اثراتی عظیم خواهد داشت و ایران را متحدتر خواهد ساخت؛ سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد عزت، غیرت و هوش ایرانی و زندگی سراسر افتخار او که گفتمان مقاومت اسلامی بود و بخش پرغروری از تاریخ ایران است در برنامه درسی قرار می‌گیرد. راهش پررهرو باد.

 سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش نیز امروز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به همکارانم در سازمان‌ پژوهش وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنم تا به نحوی برنامه‌ریزی کنند که زندگینامه پرافتخار حاج قاسم سلیمانی به کتب درسی وارد شود.