۰ نفر

تداوم بارش‌ها در نوار شمالی کشور

۸ دی ۱۳۹۸، ۹:۱۲
کد خبر: 405457
تداوم بارش‌ها در نوار شمالی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا آخر این هفته بارش‌های پراکنده در نوار شمالی کشور و ارتفاعات این مناطق ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، امین حسین نقشینه افزود: امروز و فردا بر روی استان‌های البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده و خفیف باران خواهیم داشت، سه‌شنبه در نقاطی از استان‌های شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز بارش باران پراکنده ادامه دارد.

وی اظهار داشت: چهارشنبه نوار شرقی و نقاطی از شمال غرب، بخش‌هایی از ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت و پنجشنبه برای دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و نوار شرقی کشور این شرایط ادامه دارد.

هوای تهران صاف همراه با وزش باد 

نقشینه افزود: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح مهرآباد ۴ و شمیرانات ۱ درجه بالای صفر بود که بیشینه دمای امروز به ترتیب ۱۱ و ۹ می‌شود، سه‌شنبه در تهران بارش باران و وزش باد رخ می‌دهد.

وی بیان داشت:‌ امروز شرایط هوا در پایتخت سالم است اما فردا به تدریج غبار محلی شکل می‌گیرد و سه‌شنبه غبار محلی شکل خواهد گرفت اما چون افزایش ابر و بارش باران در تهران پیش‌بینی شده بعید به نظر می‌رسد که طی دو تا سه روز آینده هوای پایتخت، ناسالم برای تمام گروه‌ها شود، البته غلظت آلاینده‌ها افزایش می‌یابد اما در حدی نیست که هوا را ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شهرکرد با دمای ۷ درجه زیر صفر و بوشهر و بندرعباس ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.