۰ نفر

ماجرای قرارداد مدیری چیست؟ +عکس

۴ دی ۱۳۹۸، ۲:۲۵
کد خبر: 404506
ماجرای قرارداد مدیری چیست؟ +عکس

یک منبع آگاه در صدا و سیما تاکید کرده است مهران مدیری اصلا با صد و سیما قرارداد ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، امروز برخی روزنامه‌های اصلاح طلب صفحه یک خود را به انتقاد از مهران مدیری و مبلغی که دریافت کرده اختصاص دادند که در زیر تصاویر آن را می‌بینید. این اقدام با واکنش رسانه‌های اصولگرا همراه شده و فارس در گزارشی به بررسی انتقادات از مهران مدیری پرداخته است.

یک منبع آگاه در سازمان صداوسیما درباره ماجرای دستمزد میلیاردی صداوسیما به مهران مدیری به فارس گفته است: اصلا طرح موضوع از پایه ایراد دارد. چون مهران مدیری با تلویزیون قراردادی ندارد. قرارداد او با تهیه کننده است و این تهیه کننده است که تعیین می‌کند چه دستمزدی به مجری خود بدهد.

وی ادامه داده است: برای تهیه چنین برنامه‌هایی بودجه مشخص و معینی وجود دارد، قراردادهای شفافی امضاء می شود و غیرممکن است که یک مجری بتواند قرارداد دستمزد میلیاردی با تلویزیون ببندد. ضمن اینکه این نکته را فراموش نکنیم که حتی اگر این اتفاق بیافتد، میزان سودآوری مهران مدیری برای تلویزیون چندین برابر دستمزدی است که او می‌گیرد.

محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما نیز در این زمینه نوشت: به شادی مردم نگاه سیاسی نداشته باشید و تا از چم و خم قصه‌ها هم با خبر نشده‌اید تیتر یک نزنید. این حجم از تماس‌های مردم با ۱۶۲ و میزان رضایت‌شان از برنامه‌های شب یلدا قیمت ندارد. گرچه در سازمان صداوسیما همیشه با حداقل قیمت هزینه شادی پرداخت می‌شود.

او همچنین تاکید کرده است: برخی‌ها که با این شادی مردم و موفقیت صداوسیما، سناریوی سیاسی‌شان را شکست خورده و چند صد میلیارد تومانشان را از کف رفته می‌دانند، بدانید و بدانند که این مسیر ادامه دارد.