۰ نفر

کشف هزاران بسته مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته

۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۱
کد خبر: 403228
کشف هزاران بسته مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته

فرمانده انتظامی دامغان بابیان اینکه ۳۰ هزار بسته مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در شهرستان کشف و ضبط شد، گفت: ارزش ریالی این محموله ۶۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سیدرضا علوی، ضمن بیان اینکه در پی گزارش‌های واصله مردمی یکی از شهروندان مبنی بر توزیع مواد غذایی فاسد در سطح شهر دامغان، موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت، ابراز داشت: در بررسی‌های اولیه نشان از فردی بود که با خودروی شخصی اقدام به دست‌فروشی این مواد غذایی تاریخ گذشته در سطح شهر می‌کند لذا پرونده با حساسیت بیشتری ردیابی شد.

وی ضمن بیان اینکه با همکاری مقامات قضائی و بررسی‌های پلیس مشخص شد این فرد منزل خود را تبدیل به انبار این مواد غذایی فاسد کرده است، افزود: با حکم مقامات غذایی و بازرسی از منزل ۳۰ هزار بسته مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و شناسایی شد.

فرمانده انتظامی دامغان بابیان اینکه در این انبار مواد غذایی شامل کنسرو و آب‌میوه فاسد و تاریخ گذشته وجود داشت که خوشبختانه قبل از توزیع همگی آن‌ها معدوم شدند، ابراز کرد: ارزش ریالی این محموله طبق نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

علوی بابیان اینکه شهروندان باید خرید خود را از مبادی رسمی انجام دهند و حتماً به تاریخ تولید توجه داشته باشند، اضافه کرد: پرونده فرد مذکور به مراجع قضائی ارسال شد اما باید توجه داشت که حتماً قبل از خرید به استاندارد بودن محصول دقت شود.