۰ نفر

تولد نوزاد عجب الخلقه در تربت حیدریه +عکس

۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱:۵۱
کد خبر: 402707
تولد نوزاد عجب الخلقه در تربت حیدریه +عکس

متخصص اطفال کلینیک تخصصی احمدیه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، عارضه خاص مادرزادی یک کودک دو ساله را تشخیص داد که موجب نجات جان این کودک شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، معاون درمان دانشگاه  تربت حیدریه در خصوص عارضه نادر این دختر بچه دوساله گفت : با توجه به مراجعه این کودک با علامت استفراغ متناوب به کلینیک تخصصی احمدیه ، آزمایشات ابتدایی روی بیمار انجام شد که در این آزمایش ها مورد خاصی مشاهده نشد.

دکتر محمدرضا بهروز افزود : با توجه به تداوم وضعیت بیمار ، وی مورد بررسی دستگاه گوارش با ماده حاجب قرار گرفت که پس از این آزمایش مشخص شد در رویدادی نادر معده و قسمتی از روده ها به علت نقص در دیواره دیافراگم در قفسه سینه بیمار است.

وی با اشاره به اینکه این عارضه از بدو تولد همراه بیمار بوده است اظهار داشت: پس از انجام مراقبت های اولیه، جراحی بیمار در بیمارستانی در مشهد مقدس انجام شد و هم اکنون نیز حال عمومی این کودک 2 ساله مطلوب گزارش شده است.

دکتر یاسر سلحشور متخصص اطفال کلینیک تخصصی احمدیه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ، پزشکی بود که موفق شد این عارضه را در بیمار تشخیص دهد و موجب نجات جان او شود.