۰ نفر

دستگیری یکی از عوامل تخریب مخابرات

۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰:۵۵
کد خبر: 402702
دستگیری یکی از عوامل تخریب مخابرات

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یکی از عوامل اصلی تخریب یکی از مراکز مخابرات شهر اصفهان در حوادث آبان ماه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن اسماعیلی اظهار داشت: پس از اجرای طرح سهمیه و افزایش قیمت بنزین، عده‌ای از افراد شرور و معاند با سؤاستفاده از این موقعیت اقدام به تشویق مردم به تجمعات اعتراضی غیرقانونی و تخریب اماکن و تأسیسات مختلف کردند که بلافاصله پس از جدا شدن مردم از صف این عده، شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان افزود: در همین رابطه مأموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با به کارگیری یک سری اقدامات اطلاعاتی و رصد دقیق پلیسی موفق شدند یکی از عوامل تخریب ساختمان و تجهیزات یکی از مراکز مخابرات شهر "اصفهان" را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی گفت: فرد مذکور پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به اقدامات مجرمانه خود اقرار کرد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 اسماعیلی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده اغتشاشات اخیر همچنان ادامه دارد عنوان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با هنجارشکنان و کسانی که با اقدامات شرارت‌آمیز خود نظم و آسایش مردم را به هم بریزند مقابله می‌کند و اجازه ناامنی به هیچ کس و هیچ گروهی را نخواهد داد.