۰ نفر

رئیس جمهور فردا برنامه‌ای برای ۱۶آذر ندارد

۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۳۸
کد خبر: 399844
رئیس جمهور فردا برنامه‌ای برای ۱۶آذر ندارد

معاون فرهنگی وزارت علوم از آزادی دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر تا روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر فقط چهار دانشجو که یکی از این دانشجویان از دانشگاه تهران، دو دانشجو از دانشگاه علم و صنعت و یک دانشجو از دانشگاه اسفراین هستند در بازداشت هستند که وزیر علوم وضعیت آنها را با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا غفاری در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر گفت: براساس آخرین آماری که تا دوشنبه گذشته به دست ما رسیده تعداد ۱۷ دانشجو در بازداشت بودند که خوشبختانه با پیگیری‌های ویژه وزیر علوم این آمار تا به امروز جمعه ۱۵ آذر کاهش پیدا کرده و بسیاری از دانشجویان روز گذشته آزاد شدند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر فقط چهار دانشجو از وقایع اخیر در بازداشت هستند که یکی از این دانشجویان از دانشگاه تهران، دو دانشجو از دانشگاه علم و صنعت و یک دانشجو از دانشگاه اسفراین است و وزیر علوم با جدیت پیگیر آزادی این چند دانشجو می‌باشد.

معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر این که رئیس جمهور فردا ۱۶ آذر (روز دانشجو) برنامه عمومی با دانشجویان ندارد گفت: تاکنون هیچ برنامه‌ای از سوی دفتر رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو اعلام نشده است و فردا رئیس جمهور هیچ جلسه عمومی با دانشجویان ندارد.

غفاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه مناسبتی رئیس جمهور در روز دانشجو از یک هفته پیش اعلام می‌شد و امروز تاکنون این برنامه از سوی دفتر ایشان اعلام نشده است بنابراین به احتمال زیاد امسال برنامه‌ای به این مناسبت نخواهند داشت البته باید منتظر بود که آیا تغییری در برنامه ایشان ایجاد خواهد شد یا نه.

وی در پایان در خصوص برخی اخبار در مورد درخواست دفتر رئیس جمهور به منظور برگزاری برنامه ۱۶ آذر در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی از وزارت بهداشت گفت: این خبر صحت ندارد و هنوز برنامه‌ای از سوی دفتر ایشان به وزارت علوم یا بهداشت اعلام نشده است.