۰ نفر

مورد عجیب خواننده معروف

۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
کد خبر: 399630
مورد عجیب خواننده معروف

درحالی‌که صدور کیفرخواست افساد فی‌الارض برای یک خواننده محلی معروف طرفداران او را شوکه کرده است، وکیل وی از جزئیات عجیب پرونده او می‌گوید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، پرونده محسن.‌ل، خواننده معروف محلی که به اتهام افساد فی‌الارض در بازداشت به‌سر می‌برد روز سه‌شنبه با حضور او در دادگاه انقلاب وارد مرحله‌ای تازه شد.

این جوان خواننده صبح سه‌شنبه درحالی‌که لباس زندان به تن داشت و ماسک به‌صورتش زده بود به دادگاه انقلاب تهران منتقل شد تا به گفته وکیل وی «زمان محاکمه او که اسفندماه امسال است به وی ابلاغ شود» و پس از آن دوباره به زندان انتقال یافت. اما اینکه این خواننده معروف چطور با چنین اتهام سنگینی روبه‌رو شده است، سؤالی است که سیدکاظم حسینی، وکیل وی در پاسخ به آن می‌گوید: در پرونده‌ای که موکلم در آن با اتهام افساد فی‌الارض مواجه شده، چند متهم دیگر هم حضور دارند متهم ردیف اول پرونده، سال‌ها قبل با محسن.‌ل بچه‌محل بوده و همدیگر را می‌شناختند.

او ادامه می‌دهد: متهم ردیف اول و همدستانش در این پرونده متهم هستند که با راه‌اندازی یک پیج ویژه ترنس‌ها که اتفاقا بسیار پرطرفدار هم شده بود، اقدام به اعمال منافی عفت کرده و از این افراد(ترنس‌ها) سوء‌استفاده می‌کرده‌اند. آنها ظاهرا برخی از این افراد را فریب داده و از آنها برای مقاصدی که داشتند استفاده می‌کردند؛ مثلا این افراد را بر سر راه کسانی که از قبل شناسایی کرده بودند قرار داده و از طریق آنها، افراد مورد نظرشان را فریب داده و به زندگی آنها نفوذ می‌کردند و از این طریق توانسته بودند به افراد مختلفی نفوذ کنند و به مقاصدی که داشتند برسند.

وکیل خواننده معروف محلی می‌گوید: راز فعالیت این باند مخوف مدتی قبل توسط نهادهای امنیتی فاش شد و به این ترتیب اعضای این باند یکی پس از دیگری دستگیر شدند، اما پس از دستگیری آنها، مأموران امنیتی متوجه سرنخ‌هایی می‌شوند که به‌ظاهر نشان می‌داد محسن.‌ل با سردسته این باند در ارتباط بوده است.

این سرنخ‌ها، چت‌های خصوصی محسن با سردسته باند بود که بر همین اساس، دستور بازداشت وی صادر می‌شود و پس از مدتی برای موکلم همانند سایر اعضای این شبکه مخوف کیفرخواست افساد فی‌الارض صادر می‌شود. اما حقیقت این است که محسن با این باند و فعالیت‌های عجیب‌اش ارتباطی نداشته و ناخواسته پایش به این پرونده کشیده شده است.

حسینی می‌گوید: همانطور که گفتم محسن سال‌ها پیش با سردسته این باند بچه‌محل بود و همدیگر را می‌شناختند. موکلم حدود 8 سال با همسرش در مشهد زندگی می‌کرد و به‌خاطر رفت‌وآمدش به تهران، چند باری با سردسته باند که با هم دوست و بچه‌محل بودند ملاقات کرده و حتی به درخواست این فرد به خانه وی در تهرانپارس رفته بود. موکلم دفعه اول به‌همراه همسرش به خانه سردسته باند رفته بود و دفعه بعدی به تنهایی به آنجا رفته بود تا اینکه دفعه سوم که به خانه این فرد رفته بود، ساعت و انگشتر طلایش گم می‌شود و از آن به بعد محسن با این فرد قطع‌ رابطه می‌کند.

این اتفاق حدود یک سال و نیم قبل رخ می‌دهد و پس از آن موکلم سرگرم کارهای خودش(خوانندگی) شده و حتی موفق می‌شود برای اجرای کنسرت در برج میلاد مجوز بگیرد. پس از آن بود که از مشهد راهی تهران شده و در خانه‌ای در سعادت‌آباد ساکن می‌شود تا اینکه 25روز پس از نقل‌مکان به پایتخت، اسفندماه سال گذشته زمانی که با مادرش در خانه بود، توسط مأموران دستگیر و به زندان منتقل می‌شود.

به گفته این وکیل دادگستری، پرونده موکلم کاملا مبهم است و او با اعضای این شبکه مخوف نه‌تنها ارتباطی نداشته، بلکه وی نیز همانند یکی از ده‌ها قربانی دیگر این شبکه است. این در حالی‌ است که دستگاه قضایی تاکنون بدون اطلاع وکلای متهم، 2مرتبه او را از زندان به دادگاه فرا خوانده و اقدام به تنظیم صورتجلسه کرده‌اند.