۰ نفر

وزیر کشور:

نفوذ بسیج در قلب‌ها، با هیچ سلاحی تسخیر نخواهد شد

۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۲۱
کد خبر: 396505
نفوذ بسیج در قلب‌ها، با هیچ سلاحی تسخیر نخواهد شد

وزیر کشور تاکید کرد: امروز با گذشت چهار دهه از شکل‌گیری بسیج مستضعفین شاهد صدور موفقیت‌آمیز آن به قلوب انسان‌های طالب رهایی از قید و بند دنیا و اندیشه نظام باطل سلطه هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج نوشت: انقلاب اسلامی ایران حامل مضامین معرفتی عمیق و وسیعی از آموزه‌های اخلاقی بشری است و یکی از زیباترین شجره‌های طیبه این بوستان انسان‌ساز تشکیل بسیج مستضعفین است.

وی با بیان اینکه توجه و دقت در ماهیت شکل‌گیری بسیج یگانه رمز موفقیت این تدبیر تاریخی است که تمام توان انسان‌های آزادی‌خواه و رستگار و جویای حق و آزادگی را در برابر جبهه باطل بسیج کرد، اظهار داشت: امروز با گذشت چهار دهه از شکل‌گیری بسیج مستضعفین شاهد صدور موفقیت‌آمیز آن به قلوب انسان‌های طالب رهایی از قید و بند دنیا و اندیشه نظام باطل سلطه هستیم.

رئیس شورای امنیت کشور ادامه داد: بسیج سرآمد تمام انجمن‌های بشری است که با حضور آگاهانه و عاشقانه در صف مقدم دفاع از حقوق راستین بشر و مقاومت در برابر فزون‌خواهی مستنبدان جور و ستم حضور دارند و در تمامی عرصه‌های بالندگی و افتخارآفرین جلوه‌های بی‌نظیری از دلدادگی و درس عاشقی را به تصویر کشیده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: مرزهای بسیج قالب‌های قراردادهای اختلاف‌برانگیز نظام‌های لیبرالیستی را درنوردیده و بدون توجه به تبعیض‌های ناروای استکباری در حصرهای دنیوی قومیت و نژاد و حدود زمینی و تفاوت‌های آیینی، در هر نقطه‌ای از جهان که ندای یاری برای رهایی از یوغ دشمنان بشریت شنیده شود با تدبیر و حکمت و عزت به ایفای رسالت انسانی خویش می‌پردازد.

وزیر کشور با بیان اینکه هراس نظام اهریمنی سلطه از بسیج به واسطه نفوذ و حضور این اندیشه والاگوهر نظام خلقت در قلوب انسان‌هاست، تصریح کرد: اندیشه‌ای که جان مایه فکر و خرد انسان قرار گیرد با هیچ سلاح و مکر و ترفندی تسخیر نخواهد شد و هر قطره‌ خون بسیجی به شجره طیبه دیگری در بوستان رو به گسترش جامعه توحیدی تبدیل می‌شود.

رحمانی فضلی اضافه کرد: حضور غرورآفرین و عزتمند و مقتدرانه بسیج در تمامی مقاطع سرنوشت‌ساز اعم از دفاع از عزت انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، پاسداشت کرامت انسان در کارآفرینی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و سازندگی توسعه‌محور، صیانت از منزلت موحدان در برابر انواع دسیسه‌ها و مقاومت حداکثری هوشیارانه و حق‌طلبانه در مواجهه با هر توطئه‌ای باعث شده است که جهان شاهد گسترش مرزهای اعتقادی بسیجیان در پهنه‌ای بی‌نظیر از خیل عظیم سپاه توحیدی باشد تا با ظهور حضرت موعود (عج) وعده حق تعالی در سراسر دنیا گسترده شود.