۰ نفر

آغاز تحقیقات بر روی لاشه پهپاد سرنگون شده

۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۳۷
کد خبر: 393074
آغاز تحقیقات بر روی لاشه پهپاد سرنگون شده

استاندار خوزستان از آغاز تحقیقات بر روی لاشه پهپاد سرنگون شده توسط پدافند ارتش در ماهشهر، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بعدازظهر امروز در تشریح جزئیات انهدام یک فروند پهپاد در آسمان بندرامام خمینی(ره)  اظهار کرد: یک فروند پهپاد ناشناس در نخستین ساعات اولیه بامداد جمعه وارد حریم شهرستان ماهشهر شد که پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران بلافاصله وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه  پدافند قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در ماهشهر با شلیک موشک این پهپاد ناشناس را ساقط کرده و لاشه آن در نیزارهای اطراف بندر ماهشهر سقوط کرد، افزود: لاشه این پهپاد توسط نیروهای نظامی و امنیتی از میان نیزارها بیرون کشیده شده و تحقیقات توسط کارشناسان بر روی آن آغاز شده است.

استاندار خوزستان با تأکید بر این موضوع که پهپاد یاد شده به طور قطع مربوط به کشورهای خارجی است، عنوان کرد: آنچه مشخص است این پهپاد بدون هماهنگی وارد فضای ماهشهر شده به همین دلیل پدافند شهرستان اقدام به ساقط کردن آن کرده است، به زودی جزئیات این عملیات در اختیار مردم خواهد گرفت.

شریعتی با اشاره به این موضوع که پدافند استان خوزستان با دقت و تیزبینی و بنا به حساسیت‌های منطقه و تهدیدات دشمن تمامی تحرکات را زیر نظر دارد گفت: کوچکترین تحرکات دشمن با شدیدترین واکنش‌ها از سوی سامانه‌های پدافندی استان خوزستان روبرو خواهد شد.