۰ نفر

رتبه‌بندی معلمان امسال اجرایی می‌شود؟

۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱
کد خبر: 392844
رتبه‌بندی معلمان امسال اجرایی می‌شود؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان در صورت جذب اعتبار و بودجه امسال اجرا می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محسن حاجی میرزایی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی فرهنگیان استان با بیان اینکه وقتی معلم از وضعیت خوب برخوردار باشد و آرامش کافی داشته باشد همه کاستی ها قابل جبران است افزود: از نگاه من معلم جانشین همه نداشته هاست است، معلم می تواند کاستی فضای آموزشی را جبران کند و می تواند درس خلاقیت را در زندگی اجتماعی بیاموزد و رساندن معلمان به شرایط آرامش جزو ماموریت های ماست.

وی با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان امسال اجرا می شود گفت: طبق پیش بینی قانون بودجه سال ۹۸ دولت با استفاده از امکانات و اختیارات خودش شکل طرح رتبه بندی را تدوین کرده و در قالب لایحه نیز به مجلس تقدیم می شود و اگر بتوانیم اعتبار را جذب کنیم و این طرح را در عمل بیازماییم، اجرا می شود.

وی با اظهار اینکه آیین نامه رتبه بندی در کمیسیون اجتماعی دولت تدوین شده است و این در دستور کار دولت قرار دارد ادامه داد:  هر زمانی که طرح تصویب شود اجرای می شود ولی مبنای اعمال افزایش ها از مهرماه امسال خواهد بود و همکاران از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش به مشارکت خیران اشاره و اضافه کرد: امسال خیران ۳۶ میلیارد تومان در استان مازندران تعهد کردند که ۷۷ درصد بیش از گذشته بوده است و نشان می دهد مشارکت اجتماعی در استان و منطقه بالا است و باید با مشارکت خیران بتوانیم کاستی ها را برطرف کنیم.