۰ نفر

امید به زندگی در مردان آمریکایی کاهش یافت

۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۳:۱۵
کد خبر: 392346
امید به زندگی در مردان آمریکایی کاهش یافت

براساس آخرین اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، برای سومین سال پیاپی، امید به زندگی برای یک مرد آمریکایی کاهش یافته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است که امید به زندگی مردان آمریکایی به مدت سه سال کاهش یافته و دلیل آن از مصرف بیش از حد مواد مخدر نشأت می‌گیرد.

این بررسی تأکید می‌کند، اما طول عمر زنان این کشور ثابت مانده و در این تحقیقات یافته‌هایی درباره کاهش امید به زندگی آنها به دست نیامد. 

براساس نتایج به دست آمده، طول زندگی برای زنان آمریکایی در حدود ۸۱.۱ تثبیت شده، اما امید به زندگی مردان به طور پیوسته از ۷۶.۵ در سال ۲۰۱۴ به ۷۶.۱ در سال ۲۰۱۷ رسیده است.  تحقیقات حاکی از آن است، امید به زندگی مردان این کشور حداقل با ۴ ماه کاهش مواجه بوده است. 

نویسندگان این گزارش خاطرنشان کردند، عامل اصلی کاهش امید به زندگی مردان و مرگ زودتر آنها مصرف بیش از حد مواد مخدر به ویژه در بین مردان سفید پوست فقیر بوده است.

براساس آخرین اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC)، برای سومین سال پیاپی، امید به زندگی برای یک مرد آمریکایی کاهش یافته است.

کارشناسان این مرکز باور دارند، طول عمر آمریکایی‌ها بر اثر استفاده از مواد مخدر، خودکشی و الکل به میزان قابل توجهی در طول سال‌های گذشته کاهش یافته و این روند ادامه دارد.