۰ نفر

ترافیک محور مشهد- تهران در استان سمنان پرحجم است

۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴
کد خبر: 390904
ترافیک محور مشهد- تهران در استان سمنان پرحجم است

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک محور اصلی مشهد به تهران در محدوده استان سمنان پرحجم اما روان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری عصر سه‌شنبه افزود: تمام مسیرهای استان سمنان از سمت شرق کشور و مشهد مقدس به سمت تهران ترافیک پرحجم و روان دارد، رانندگان توجه داشته باشند تنها رعایت قوانین ترافیکی مانع از ایجاد ترافیک سنگین و توقف خودروها می‌شود.
وی ادامه داد: رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و حرکت‌های مخاطره آمیز در ساعت‌های پیش رو از جمله توصیه‌های پلیس به رانندگان برای پیشگیری از تصادف و تسهیل در روان ماندن ترافیک است.
رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار داشت: ترافیک جاده‌ای از مسیر تهران به مشهد روان و کم حجم است.
کبیری تصریح کرد: محورهای منتهی به استان سمنان از سمت شمال کشور نیز دارای ترافیک روان بوده و خبری مبنی بر مه‌آلودگی و لغزندگی جاده گزارش نشده است.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تصادف مهم منجر به فوت و جراحت شدید در محورهای مواصلاتی استان رخ نداده است.
در استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود ۱۵۰ دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
علاوه بر ۷۰ تیم پلیس ، ۹۰ دستگاه دوربین ثابت و سیار نیز رفتار ترافیکی رانندگان در محور پر تردد تهران- مشهد در محدوده استان سمنان را زیر نظر دارند.