۰ نفر

یک خانواده انگلیسی با ۲۲فرزند! +عکس

۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹
کد خبر: 390538
یک خانواده انگلیسی با ۲۲فرزند! +عکس

این زوج اکنون ۱۰پسر و ۱۱دختر دارند. این والدین انگلیسی تبار نمی‌خواهند جنسیت فرزند خود را بدانند تا زمانی که به دنیا بیاید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، یک زوج بریتانیایی به زودی بیست و دومین فرزند خود را هم به دنیا می‌آورد. در این گزارش به سبک زندگی آن‌ها و عواملی که باعث شده فرزندآوری در ایران کاهش یابد می‌پردازیم.
به گزارش بی بی سی، سیو رادفورد ۴۴ ساله و شوهر ۴۹ ساله اش، به تازگی ویدئویی که در یوتیوب منتشر کرده گفته است که به همراه همسرش منتظر بیست و دومین فرزند خود هستند.
این زوج اکنون ۱۰ پسر و ۱۱ دختر دارند. این والدین انگلیسی تبار نمی‌خواهند جنسیت فرزند خود را بدانند تا زمانی که به دنیا بیاید. اما آن‌ها می‌گویند حدس میزنند این فرزندشان پسر باشد تا تعداد دختران و پسرانشان با یکدیگر برابر شود. بزرگترین فرزند این زوج اکنون ۳۰ سال سن دارد.
 
(عکس) یک خانواده انگلیسی با ۲۲ فرزند!
این خانواده که درآمد اصلی شان از طریق نانوایی است و رادفوردها در یک خانه قدیمی ۱۰ خوابه در منطقه "لنکشایر" در شمال غربی انگلستان زندگی می‌کنند؛ آن‌ها این خانه را ۱۱ سال پیش خریدند.
دو فرزند بزرگ آن‌ها کریس ۳۰ ساله و سوفی ۲۵ ساله از خانواده خود جدا شده و زندگی مستقلی دارند، سوفی هم اکنون سه فرزند دارد.
نگهداری کودکان در این خانواده البته بی زحمت نیست؛ حمام بچه‌ها از ساعت ۶ بعدازظهر شروع می‌شود؛ که این کار به ترتیب سن انجام می‌شود.
فرزندان بزرگتر ممکن است تا ساعت ۹ شب هم به تخت خواب نروند.