۰ نفر

جشنواره فروش ویژه 1+1 پلیور و سویشرت جین‌وست

۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰
کد خبر: 389880
جشنواره فروش ویژه 1+1 پلیور و سویشرت جین‌وست

جین‌وست به مناسبت آغاز فصل سرما یک جشنواره متفاوت آغاز کرده است. در این جشنواره علاقمندان به مد و فشن می‌توانند با خرید دو پلیور یا سویشرت، یکی از پلیور یا سویشرت‌ها را به رایگان هدیه بگیرند و تنها مبلغ یکی از این دو خرید را پرداخت کنند.

اگر شما به کیفیت لباس‌های خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید یک خرید به‌صرفه، زیبا و ماندگار داشته باشید، جشنواره خلاقانه 1+1 پلیور یا سویشرت برند استرالیایی جین‌وست، فرصتی کم‌نظیر برای خرید لباس‌های پاییزه است.

برند جین‌وست همیشه سعی دارد پوشاک خود را بر اساس آخرین مد روز دنیا طراحی کند و انتظارات به‌خصوص مشتریان را برآورده نماید. تمرکز برند جین وست تولید انواع پوشاک در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت مطابق سبک کژوال و اسمارت کژوال است تا خانم‌ها، آقایان و کودکان در گروه های سنی متفاوت  احساس راحتی و تمایز را در لباس‌های خود تجربه کنند.

این بار جین وست کالکشن پاییزه خود را گرم‌تر و جذاب‌تر از همیشه ارائه داده است. جین وست با الهام از طبیعت پاییز، برگ‌های زرد، غروب نارنجی پاییز، کوه‌های خاکستری و آسمان طوسی، طبیعت را با مدل سویشرت و پلیور زنانه و مردانه مدرن و کژوال ترکیب کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هودی مردانه شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است. با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود. هودی به صورت جلو بسته، زیپ‌دار یا دکمه‌دار در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند.

سویشرت کلاه ندارد، به همین دلیل با هودی متفاوت است. سویشرت را می‌توانید مانند هودی همراه با زیپ یا دکمه تهیه کنید، با این حال مدل پرطرفدار سویشرت بچه گانه یا زنانه و مردانه، به صورت جلو بسته و بدون زیپ و دکمه است.

معمولا پلیور به صورت بافت است و بدون هیچ دکمه و زیپی آن را از سر به تن می‌کنند، به همین دلیل به آن (Pullover) می‌گویند. علاوه بر این جنس بیشتر پلیورها از نخ و پشم است. اگر لباس بافت شما فاقد زیپ بود، پلیور نام دارد، چرا که سویشرت بافت، شامل زیپ است. علاوه بر این، ژاکت بافت شامل دکمه است، با این تفاوت که بر خلاف هودی، سویشرت و پلیور، یقه نیز دارد.

این برند شناخته شده مبنای اصلی فعالیت خود را اعتماد و رضایت مشتریان قرار داده و پیش از هر چیز کیفیت بالا و برتر پوشاک و کالای خود را در نظر می‌گیرد تا مشتریان در لباس‌های جین وست احساس امنیت و اطمینان بیشتری داشته باشند. از این رو علاوه بر تنوع در رنگ و طراحی متفاوت، لباس‌ها با دقت و ظرافت بالا دوخته می‌شوند تا جین وست علاوه بر جلب نظر شیک‌پوشان، مورد پسند افراد سخت انتخاب واقع شود.

طراحان و خیاط‌های ماهر و خبره توجه خاصی بر دوخت و طراحی این کالکشن دارند تا استاندارد لباس‌های پاییزه بهتر و بالاتر از همیشه در دسترس مشتریان قرار گیرد. بنابراین علاوه بر انتخاب پارچه‌های گرم و لطیف مناسب پاییز و فصل‌های سرد ، دوخت و طراحی استاندارد لباس‌ها از ویژگی‌های مهم این کالکشن جین‌وست است که خیال مشتریان را از تغییرات آب و هوا در این فصل زیبای رنگارنگ آسوده می‌کند.

کالکشن پاییزه جین وست تنها یک تغییر ساده در کمدتان نیست! این مجموعه با انتخاب رنگ‌های جذاب استایل شما را خاص‌تر می‌کند و هرآنچه که از یک لباس پاییزه نیاز دارید را برآورده می‌سازد. این پاییز همان پاییز رنگارنگی است که با لباس‌های زیبای جین وست، در خاطرتان باقی می‌ماند.

دوستداران مد و فشن استایل کژوال می‌توانند از از این فرصت کم‌نظیر فروش 1+1 استفاده کنند و با خرید دو سویشرت یا پلیور، تنها مبلغ یکی از لباس‌ها را پرداخت کنند که در این صورت یکی از لباس‌ها را به رایگان از فروشگاه جین‌وست دریافت نمایند.

شما می‌توانید به شعبه‌های مگامال، جردن، بلوار دریا، بام‌لند، آرتمیس، شریعتی، میلاد نور، میرداماد، پالادیوم، شمیران سنتر، ونک، سانا، ایران مال، کوروش، گلستان، پاسداران، سیوان و اپال در تهران، ستارخان، معالی آباد در شیراز، سیتی سنتر1، سیتی سنتر 2 و بالنو در اصفهان، اکومال و مهستان در کرج، لاله پارک، اطلس در تبریز و شهرهای دیگری از جمله مشهد، اهواز، رشت، نمک آبرود و آمل مراجعه کنید و از این فروش ویژه 1+1 پلیور و سویشرت بهره‌مند شوید.