۰ نفر

در استان خوزستان صورت می‌گیرد؛

جذب بیش از ۲ هزار معلم حق التدریس

۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷
کد خبر: 389122
جذب بیش از ۲ هزار معلم حق التدریس

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: در سال تحصیلی جدید دو هزار و ۱۱۳ نیروی جدید به عنوان نیروی حق التدریس جذب آموزش و پرورش استان خوزستان شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مهدی رفیعی دهکردی صبح امروز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: ما در حالی وارد سال تحصیلی جدید شدیم که آموزش و پرورش استان خوزستان با شرایط خاصی روبرو بود.

وی افزود: اداره شدن آموزش و پرورش استان با عنوان سرپرستی و کمبود نیروی انسانی دو چالش پیش رو بود که با کمک همکاران و مسئولین استانی این مشکلات نیز مرتفع شد و امسال به نسبت دارای شرایط آرامتری سال تحصیلی جدید آغازکردیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان  با عنوان اینکه تا ۲۲ شهریور ۹۸ درصد از نیروهای ما ساماندهی شد، بیان کرد: در سال تحصیلی جدید حدود یک میلیون و صد هزار دانش آموز، هشت هزار نیروی حق التدریس و ۵۷ هزار نیروی رسمی ساماندهی شدند.

رفیعی بیان کرد: امسال حدود دو هزار و ۱۱۳ نیرویی که در نهضت سواد آموزی و مهد های کودک دولتی فعالیت داشتند، به عنوان نیروهای حق التدریسی جذب شدند.

وی تصریح کرد: جذب این نیروها موجب شد تا برخی نقاط بیش از نیاز نیرو داشته باشیم که این افراد در شهرستان های مختلف تقشیم شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: همچنین امسال به هزار و ۹۵۰ پرونده بازنشستگان و پنج هزار و ۱۱۱ نیروی منتقاضی انتقالی رسیدگی شد.

رفیعی در خصوص وجود دکل های مخابرات در برخی مدارس عنوان کرد: این دکل ها تا کنون کاری برای جا به جای آنها صورت نگرفته و ما اجازه دریافت اجاره بها نداریم که درخواست می شود تا زمانی که این دکل ها در مراکز آموزشی است شورا اجازه دریافت اجاره بها را به ما بدهد.