۰ نفر

ترافیک سنگین در تمامی جاده‌های مازندران

۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۵
کد خبر: 388707
ترافیک سنگین در تمامی جاده‌های مازندران

با نزدیک شدن به ساعات پایانی تعطیلات چند روزه و آغاز زمان برگشت مسافران ، ترافیک در تمامی جاده های مازندران سنگین و پرحجم است .

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، تعطیلات آخر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه و متصل شدن این تعطیلات به تعطیلی اربعین حسینی زمینه ای را فراهم آورد که بسیاری از هموطنان این فرصت برای آنها فراهم شود تا از پایتخت کشور دور شوند و به زادگاهشان بروند و مردم بومی ماندران نیز این روزها را به مناطق روستایی و ییلاقی خود رفتند و به همین جهت طی این روزها در اکثر ساعات ترافیک در جاده های مازندران به دلیل نزدیکی به پایتخت کشور، سنگین بوده است .

مرکز مدیریت راه های مازندران امروز شنبه اعلام کرد : ترافیک در محور هراز از خروجی آمل تا هلومسر سنگین و قبل از پلیس راه آمل تا پیچ پرند نیز نیمه سنگین گاهی سنگین است .

این مرکز وضعیت ترافیک در گزنگ ، بایجان و آب اسک در محور هراز را نیز نیمه سنگین اعلام کرد .

مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در جاده کندوان را در محدوده های مرزن آباد ، مکارود ، دوزبن ، سیاه بیشه و پل زنگوله نیمه سنگین گزارش کرد .

مرکز مدیریت راه های مازندران ترافیک در ورودی قائمشهر و پل سفید واقع در جاده سوادکوه را نیمه سنگین و در بقیه مسیر این جاده را پرحجم و روان اعلام کرد .

بنا به گزارش این مرکز تنها در  جاده کیاسر ترافیک روان و عادی است .