۰ نفر

تردد زائران اربعین از قصرشیرین به خسروی تنها با اتوبوس‌های عمومی

۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴
کد خبر: 384377
تردد زائران اربعین از قصرشیرین به خسروی تنها با اتوبوس‌های عمومی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: از امروز (هشتم مهر) تردد در مسیر قصرشیرین از سه راهی نصرآباد تا پایانه خسروی برای زائران اربعین و سایر مردم تنها با اتوبوس های درون شهری مستقر شده امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: ممنوعیت تردد مسافران و زائران اربعین از ساعت ۸ صبح امروز (دوشنبه) و به منظور تسهیل در رفت و آمد اعمال می شود.

وی تاکید کرد: این ممنوعیت تا پایان مراسم اربعین ادامه یافته و تردد هرگونه وسیله نقلیه شخصی در مسیر یاد شده ممنوع خواهد بود.

سرهنگ آمویی ادامه داد: زائران اربعین که با وسایل نقلیه شخصی قصد سفر به مرز خسروی را دارند نسبت به پارک خودرو در پارکینگ های پیش بینی شده در کمربندی قصرشیرین اقدام کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: از محل پارکینگ ها و از سه راهی نصرآباد تا خسروی، اتوبوس های درون شهری به تعداد کافی برای زوار محترم پیش بینی شده و رانندگان نسبت به جابه جایی زائران به صورت رایگان اقدام می کنند.

وی در پایان به زائران اربعین توصیه کرد تا با ماموران انتظامی در این راستا همکاری های لازم را به عمل آورند.

به گزارش سایت پلیس، مرز خسروی نزدیکترین نقطه از کشورمان به بغداد، کربلا، کاظمین و سامراست به گونه ای که این مرز تا بغداد پایتخت کشور عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰،کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا نیز ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.