۰ نفر

چربی و شکر محتوای اصلی غذای آمریکایی‌ها

۴ مهر ۱۳۹۸، ۲:۲۵
کد خبر: 383417
چربی و شکر محتوای اصلی غذای آمریکایی‌ها

نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان می‌دهد با وجود اینکه رژیم غذایی مردم ایالات متحده بهتر شده، اما آنها همچنان از چربی و شکر زیادی استفاده می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان می‌دهد با وجود اینکه رژیم غذایی مردم ایالات متحده بهتر شده، اما آنها همچنان از چربی و شکر زیادی استفاده می‌کنند. 

کارشناسان دانشگاه هاروارد باور دارند، سبک زندگی مردم این کشور منجر شده تا آنها به میزان قابل توجهی از غذاهای فست‌فود و منجمد استفاده کنند. 

تمام این غذاها حاوی مقادیر زیادی از چربی، نمک و گاهاً شکر هستند که نتیجه‌ای جز چاقی، فشارخون بالا، دیابت و درنهایت سکته و سرطان به دنبال ندارند. 

کارشناسان یادآوری می‌کنند، گرچه بهبود رژیم غذایی مردم آمریکا دلگرم کننده است، اما آنها با رسیدن به سطح نرمال بسیار فاصله زیادی دارند. 

سبک زندگی این کشور مردم را مجبور کرده تا از کربوهیدرات‌های ساده و چربی‌های اشباع شده در مواد غذایی منجمد و فست‌فود بهره ببرند.

نتایج یک بررسی آماری بیانگر آن است که  بیش از 60 درصد از زنان و تقریبا دو سوم از مردان در ایالات متحده چاق یا  دچار اضافه وزن هستند و این امر آنها را در معرض سرطان‌های متعدد قرار می‌دهد.