۰ نفر

احتمال آب‌گرفتگی معابر در جنوب کشور

۳ مهر ۱۳۹۸، ۸:۳۵
کد خبر: 383222
احتمال آب‌گرفتگی معابر در جنوب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با توجه به بارش به ویژه مناطق جنوب کشور در پنج روز آینده، احتمال برخورد صاعقه در مناطق مرتفع، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در این مناطق وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، کبری رفیعی روز چهارشنبه  افزود: پنج روز آینده در برخی ساعات در جنوب سیستان و بلوچستان برخی از نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و مناطق جنوب و شرق استان فارس و از روز جمعه علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی به ویژه در جنوب کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده خواهیم داشت که گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.

وی اظهار داشت: به علت وزش باد شدید در مدت پنج روز گذشته شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین از روز شنبه و یکشنبه هفته آینده دوباره بارش‌ها در سواحل دریای خزر آغاز می‌شود و کاهش نسبی دما را برای این مناطق به همراه خواهد داشت.

آسمان تهران صاف

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۰ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

رفیعی گفت: شهرکرد و همدان با دمای ۴ درجه بالای صفر، سنندج ۶، زنجان و ارومیه ۷، کرمانشاه و اردبیل ۸، اراک و قزوین ۱۰درجه بالای صفر و اهواز ۴۵ درجه بالای صفر، قم ۳۹، شیراز، بیرجند، یزد و بندرعباس ۳۷، بوشهر ۳۶ و زاهدان ۳۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.