۰ نفر

مرز خسروی امروز بازگشایی می‌شود

۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۰۱
کد خبر: 378893
 مرز خسروی امروز بازگشایی می‌شود

معاون وزیر راه و شهزسازی از بسیج ۸۰۰۰ اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: مرز خسروی امروز بازگشایی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  عبدالهاشم حسن نیا از آمادگی و برنامه‌ریزی این سازمان برای مدیریت ترافیک و جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از چهار مرز مهران، شلمچه، چزابه و خسروی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امروز مرز خسوری با حضور وزرای کشور ایران و عراق بازگشایی می‌شود.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها در سال جاری 2.5 تا 3 میلیون زائر از چهار مرز مذکور جابه‌جا می‌شوند که سهم مرز مهران حدود 1.3 میلیون زائر خواهد بود.

وی تاکید کرد:‌برای جابجایی زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین سال جاری بیش از  8000 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین با اشاره به اولویت ساخت و نگهداری راه‌های روستایی، گفت: سازمان راهداری تمام تلاش خود را برای اثر بخشی در این بخش به کار خواهد گرفت. از سوی دیگر تا سه ماه آینده ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باید آماده راهداری زمستانی شوند و دستورکار لازم برای آن‌ها ابلاغ خواهد شد.