۰ نفر

کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب دستگیر شد

۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۵۹
کد خبر: 378609
کلاهبردار میلیاردی تحت تعقیب دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از دستگیری یک متهم تحت تعقیب مراجع قضائی که مبلغ 13میلیارد و 415میلیون ریال کلاهبرداری و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمدحسن اسماعیلی اظهار داشت: در پی وصول دستور قضائی مبنی بر جلب یک کلاهبردار متواری، مأموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص این فرد با ترفند گرفتن وام، اسناد ملکی فردی را اجاره کرده و پس از گرفتن وام با یک هویت جعلی متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص متهم که در حال فرار به یکی از استان‌های کشور بود شناسایی و دستگیر شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در مجموع متهم مبلغ 13 میلیارد و 415 میلیون ریال از یک شاکی با ترفند اجاره اسناد ملکی کلاهبرداری و متواری شده بود اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان از شهروندان خواست، فریب ظاهر شیک و سخنان فریبنده افراد کلاهبردار را نخورید، افراد کلاهبردار قصد تطمیع و پرداخت سودهای نامتعارف را دارند که لازم است شهروندان آگاه باشند و موضوع‌های مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.