۰ نفر

هایپراستار اُپال افتتاح شد

۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸
کد خبر: 377664
هایپراستار اُپال افتتاح شد

فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار هفدهمین شعبه خود را در مرکز تجاری اُپال افتتاح کرد. این هایپراستار مارکت با 2,240 مترمربع فضای خرید و 1,800 پارکینگ در طبقات 2- تا 8- مجتمع، دومین هایپراستار در منطقه سعادت‌آباد است که در مرکز تجاری اُپال واقع در بلوار کوهستان در سعادت‌آباد افتتاح می‌شود.

4

دسترسی به این فروشگاه از چند طریق به‌سادگی ممکن است. اتوبان‌های یادگار امام و هاشمی رفسنجانی مسیرهای بزرگراهی ساده‌ای را برای رسیدن به مرکز تجاری اُپال فراهم کرده‌اند و نزدیکی به میدان صنعت و وسایل نقلیه عمومی واقع در این منطقه نیز دسترسی بدون ماشین به هایپراستار را آسان کرده است.

مانند دیگر شعب این فروشگاه، هایپراستار اُپال طیف گسترده‌ای از محصولات و برندها را به مشتریان خود عرضه می‌کند که به خریداران اجازه می‌دهد محصولات موردنظر خود را از میان گزینه‌های زیاد و برندهای گوناگون انتخاب و خریداری کنند. همچنین هایپراستار مثل سابق با شعار "همیشه ارزان‌ترین" به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که محصولات موردنظرشان را با تضمین مناسب‌ترین قیمت بازار تهیه کنند. تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه برای اجناس مختلف می‌تواند خریدی به‌صرفه را برای مشتریان هایپراستار اُپال رقم بزند.

قرعه‌کشی و جایزه

به مناسبت افتتاح این شعبه هایپراستار قصد دارد هر هفته 7 جایزه 20 میلیون ریالی به مدت 5 هفته، به قید قرعه به خریداران این شعبه اهدا کند. هر 50 هزار تومان خرید از هایپراستار اُپال یک امتیاز در قرعه‌کشی محسوب می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در قرعه‌کشی باید پس از خرید به وب‌سایت هایپراستار مراجعه و کدهای قرعه‌کشی خود را که هنگام خرید دریافت کرده‌اند در وب‌سایت ثبت کنند.

درباره هایپراستار

هایپراستار یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایران است. هایپراستار در سال 1388 فروشگاه ارم را در اتوبان باکری در غرب تهران افتتاح کرد و طی 10 سال تعداد شعب خود در سراسر ایران را به 17 رسانید که شامل 7 هایپرمارکت در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، کرج و یزد و همچنین 10 هایپراستار مارکت در نقاط مختلف تهران می‌شود.

تنوع کالایی بی‌نظیر هایپراستار و قیمت‌های رقابتی عواملی هستند که خریدی به‌صرفه و آسان را برای خانوار ایرانی تضمین می‌کند.

هدف هایپراستار عرضه محصولات متنوع، باکیفیت و با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان است. تنوع محصول، بالغ بر هزاران قلم محصول با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسب‌ترین قیمت در کنار پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های روزانه از مهم‌ترین ویژگی‌های هایپراستار است.

هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران است که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولاتش، قانون تضمین ارزان‌ترین قیمت را اجرا می‌کند. یعنی اگر مشتری در فروشگاه دیگری کالای یکسانی را با قیمتی ارزان‌تر از هایپراستار خریداری کند می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های هایپراستار تا ده برابر اختلاف قیمت را دریافت کند.

3

صفحه اینستاگرام هایپراستار

هایپراستار صفحه فعالی در اینستاگرام دارد که شما می‌توانید علاوه بر استفاده از مطالب پرطرفداری مانند آشپزی و سبک زندگی، از آخرین تخفیف‌ها، کمپین‌ها، مسابقه‌ها و جوایز باخبر شوید. مسابقات هفتگی با جایزه کارت هدیه خرید از شعب هایپراستار در این صفحه برگزار می‌شود و تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه هایپراستار به‌صورت روزانه اعلام می‌شوند. همچنین شما می‌توانید اخبار هایپراستار مانند افتتاح شعب جدید را در صفحه اینستاگرام فروشگاه دنبال و از مسابقات و قرعه‌کشی‌هایی که به این مناسبت و مناسبت‌های مختلف دیگر در هایپراستار برگزار می‌شود باخبر شوید.