۰ نفر

پست اینستاگرامی خانم بازیگر شایعه ساز شد +عکس

۸ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۰۸
کد خبر: 377292
پست اینستاگرامی خانم بازیگر شایعه ساز شد +عکس

نیکول کیدمن بازیگر شناخته شده هالیوودی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود بازار شایعات درباره بارداری خود را برانگیخت. او در این عکس در نمایی زیبا از یک بالکن ایستاده است اما نوع ژست گرفتن او باعث شده هواداران بگویند باردار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این بازیگر 52 ساله در حال حاضر دو فرزند خوانده از همسر سابقش تام کروز و دو فرزند همخون با همسر فعلی خود کیث اربن دارد.

با توجه به این که فرزندان کیدمن و اربن اخیرا در حال ورود به سنین نوجوانی هستند و خود او نیز در دهه ششم زندگی خود قرار دارد برای برخی هواداران باورکردنی نیست او باز هم باردار باشد اما پست اینستاگرامی خانم کیدمن باعث شبهه هایی شده که او یا همسرش نیز تکذیب یا تایید نکرده اند. این تصویر زیبا و خیره کننده ، که گمان می رود در املاک کیدمن در بالتیمور در کارولینای شمالی گرفته شده باشد نیکول را در حالی نشان می دهد که لباسی گشاد پوشیده و دستهایش را روی شکمش گذاشته است.

721098_910

ین شابعات زمانی پررنگ تر شد که یک منبع آگاه و ناشناس نیز به مجله پرطرفدار ستارگان آمریکا گفت که کیدمن و اربن در انتظار سومین فرزند خود هستند و با کمک روش آی وی اف موفق شده اند برای بار سوم صاحب جنین شوند. نیکول کیدمن و کیت اربن در ژوئن 2006 ازدواج کردند و دو فرزند 11 و 8 ساله دارند. البته فرزندخونده های کیدمن اکنون 26 و 21 ساله هستند.