۰ نفر

سرنوشت دردناک زوج تگزاسی دقایقی پس از ازدواجشان

۳ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۴۶
کد خبر: 376132
سرنوشت دردناک زوج تگزاسی دقایقی پس از ازدواجشان

یک زن و شوهر جوان اهل تگزاس ، تنها پنج دقیقه پس از برگزاری مراسمعروسی ، در سانحه رانندگی جان باختند. این حادثه باعث شده توجه بسیاری به سوانح رانندگی جلب شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، هارلی مورگان 19 ساله و ریانون بادرهوکس 20 ساله پس از ترک دفتر عقد در حالی که به سمت بزرگراه در حال حرکت بودند تصادف کردند و جان باختند.

ماشین آنها با یک دستگاه تریلر حامل یک تراکتور سنگین برخورد کرد. شاهدان گفته اند که این وسیله نقلیه چندین بار غلت زده است تا در نهایت در یک چاله فرود آمده است.این زوج جوان در صحنه تصادف جان باختند. راننده تریلی در این تصادف زخمی نشد. شاهدان این سانحه غم انگیز مادر و خواهر داماد بودند که در هنگام تصادف پشت سر آنها در حرکت بودند.

مادر هارلی یکی از شاهدین این صحنه می گوید من شاهد مرگ فرزندم بودم و هنوز باورم نمی شود چنین حادثه ای را پشت سر گذاشته ام. این دردناک ترین اتفاق تمام عمرم است. این تصویری است که تا پایان عمرم فراموش نمی کنم و هرگز از ذهنم نمی رود."

کارآگاهان در حال بررسی این حادثه هستند. آنها گفته اند که به نظر می رسد راننده کامیون مقصر نیست. با این وجود این حادثه نگرانی های مردم را در خصوص حوادث رانندگی چندین برابر کرده است.