۰ نفر

دامادی که یک شب پس از مراسم ازدواجش را به خاطر نمی‌آورد +عکس

۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰:۲۳
کد خبر: 374835
دامادی که یک شب پس از مراسم ازدواجش را به خاطر نمی‌آورد +عکس

یک داماد بریتانیایی که در شب ازدواجش با سقوط از ارتفاع دچار ضربه مغزی شد و برای 10روز به کما رفت پس از بیدار شدن به یاد نمی آورد ازدواج کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این داماد که در شب عروسی خود پرت شد، کریس مالون ، 49 ساله است و این ازدواج دومش است.  وی پس از سقوط وحشتناک در 14 ژوئن ، دچار شکستگی جمجمه ، شکستگی کمر و شانه و دررفتگی چند بخش از استخوانها شد. البته قلب و ریه اش نیز آسیب دید.

او در هنگام عبور از یک نرده سقوط کرده، جالب است که او وقتی به هوش آمد صحنه و جزئیات سقوط خود را به یاد داشت اما نمی دانست که ازدواج کرده است. او می گوید وقتی به هوش آمدم کاملا می دانستم چرا در بیمارستان هستم و صحنه سقوطم را نیز به خاطر داشتم اما یادم نمی آمد که ازدواج کرده ام و همسر دارم.

715049_255

آوریل همسر او او می گوید: "وقتی کنارش بودم و دیدم به هوش آمد واقعا گیج بود و با گنگی به من نگاه می کرد. او حتی نمی دانست که ما ازدواج کرده ایم. اما سعی کردم با آرامش برخورد کنم.به نظرم می رسد این نخستین آزمون ازدواجمان بود و من باید در شادی و غم کنارش می ماندم."

اما این داماد کم کم حافظه خود را بازیافت و اگرچه پزشکان گفتند  بهبودی او 18 ماه طول خواهد کشید ، اما پس از گذشت 4 هفته به خانه برگشت و کم کم در کنار فرزندانش از همسر سابقش و البته آوریل همسر جدیدش حافظه خود را بازیافت. آوریل می گوید این حادثه برای او مثل کابوس بود که همسرش ازدواجشان را فراموش کرده بود اما این دو نفر موفق شدند با مشکلات مبارزه کرده و باز هم به زندگی عاشقانه خود باز گردند.