۰ نفر

ناجا:

زائران اربعین مدارک قانونی به همراه داشته باشند

۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۰
کد خبر: 372250
زائران اربعین مدارک قانونی به همراه داشته باشند

جانشین معاونت اجتماعی ناجا با بیان اینکه پلیس امسال از مبدا تا خروج از پایانه های مرزی با زائران اربعین حسینی همراه خواهد بود، گفت: تمهیدات لازم برای مدیریت صحیح این مراسم ملی از ماه‌ها قبل در ناجا اندیشیده شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار ابراهیم کریمی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران اظهارکرد: کنگره عظیم اربعین حسینی به عنوان یک ماموریت سنگین و حساس که بازتاب جهانی دارد از اولویت های اصلی پلیس در سال ۹۸ خواهد بود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به هماهنگی‌های بین دو کشور ایران و عراق، امسال حضور زائران اربعین حسینی(ع) برای تشرف به عتبات عالیات چشمگیر باشد.

جانشین معاونت اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: لغو روادید به معنای به همراه نداشتن گذرنامه و مدارک قانونی نیست و زائران بایستی هنگام مراجعه به پایانه‌های مرزی حتماً مدارک قانونی و معتبر به همراه داشته باشند تا بتوانند به سهولت از مرز عبور کنند.

وی یاد آور شد: معاونت اجتماعی ناجا امسال نیز همانند سال‌های گذشته با استفاده از اقدامات فرهنگی خود در خدمت زائران خواهد بود همچنین اخبار و اطلاعات مربوط به پایانه‌های مرزی را از طریق خبرگزاری پلیس که به‌صورت شبانه روز پای کار است، جهت اطلاع رسانی عمومی به سمع و نظر مردم خواهد رساند.

 کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهارکرد: سرعت، دقت و صحت خبر، سه مولفه مهم و اساسی برای ارسال اخبار کنگره عظیم اربعین حسینی خواهد بود و خبرگزاری پلیس  در کنار سایر اصحاب رسانه،  اخبار این حوزه را به صورت روزانه پوشش خواهد داد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در امنیت، سلامت و فرهنگ‌سازی جامعه دارند، تصریح کرد: باید پیش از انتشار یک خبر، ابتدا بازتاب آن بررسی شود تا موجب ملتهب شدن جامعه نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، کریمی گفت: انتظار داریم مطبوعات و اصحاب رسانه برای پوشش اخبار انتظامی و امنیتی کنگره عظیم اربعین حسینی به اخبار منتشر شده در خبرگزاری پلیس استناد کنند.