۰ نفر

کشف بقایای یک تمساح در دبیرستانی در ولز +عکس

۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۴۷
کد خبر: 371555
کشف بقایای یک تمساح در دبیرستانی در ولز +عکس

شاید وقتی صحبت از تمساح می‌شود به یاد باغ وحش بیفتید، اما جالب است بدانید که اخیرا یک تمساح در دبیرستانی در ولز پیدا شده است. البته این تمساح زنده نبوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، کشف بقایای یک تمساح در دبیرستانی در ولز باعث تعجب بسیاری  شده است. این تمساح ابعادی نسبتا بزرگ دارد و پرسش این است که این تمساح از کجا پیدا شده است.

به نظر می رسد تمساح مذکور که زیر کفپوش های مدرسه پنهان شده بود سالهای سال است در این مکان جا خوش کرده است. دکتر نیل پیک مدیر دبیرستان در این خصوص می گوید: من و کارگرانی که زمین را کنده اند از دیدن این تمساح شوک زده ایم و نمی دانیم ماجرا دقیقا از چه قرار است.

705708_732

وی اظهار داشت: "زمانی که سنم کمتر بود داستانی را شنیده بودم که والدین و کارکنان مدرسه  بین دو جنگ جهانی یک تمساح را زیر مدرسه دفن کرده اند. من فکر کردم این یک داستان قدیمی است و تا صبح پنجشنبه وقتی برای بررسی کار ساختمان در مدرسه رفتم توجه زیادی نکردم. اما این ماجرا حقیبت داشت و تمساح همانجا، کف سالن بود."

علت این که این تمساح زیر زمین دفن شده بود از دید بسیاری از افراد نامشخص است اما برخی مردم محلی ماجرا را ماورایی ارزیابی می کنند و می گویند این تمساح متعلق به یک جادوگر یا حتی خود یک جادوگر است. به هرحال ماجرا هر چه که هست، اکنون یک تمساح کف یک دبیرستان پیدا شده و به سوژه بسیار مهمی در شبکه های اجتماعی نیز تبدیل شده است.