۰ نفر

معاون رئیس‌جمهوری: ظریف صدای تمام مردم ایران است

۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۹
کد خبر: 371054
معاون رئیس‌جمهوری: ظریف صدای تمام مردم ایران است

معاون رئیس‌ جمهوری در امور مجلس گفت: «محمدجواد ظریف» صدای تمام مردم ایران و تحریم وزیر امور خارجه توسط آمریکا نشان از ضعف این دولت است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تحریم وزیر خارجه جمهوری‌ اسلامی ایران توسط آمریکا بیانگر این مهم است که تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب شده و آمریکا قصد تحریم ظریف را ندارد بلکه نمی‌خواهد صدای مردم ایران در جهان طنین‌انداز شود.

وی گفت: مردم ایران هرگونه توطئه دشمن را خنثی کردند و با اتحادی که تحت رهبری مقام عظمای ولایت وجود دارد، آینده روشنی برای جمهوری اسلامی پیش بینی می‌شود.

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: دشمن با تمام تحریم‌های ظالمانه نتوانست اقتصاد کشور را از بین ببرد و روزانه شاهد افتتاح واحدهای تولیدی بزرگی در سراسر کشور هستیم که افتتاح چندین پروژه در روزهای گذشته در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و خراسان شمالی توسط رئیس جمهوری بخشی از این توفیقات است.

امیری اظهار داشت: امروز حمایت از صنعتگران و کارآفرینان به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا در شرایط تحریم ظالمانه آمریکا این واحدها همچنان اشتغالزا باشند.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگاران که موضع دولت در انتخابات پیش رو چیست تاکید کرد: دولت برگزار کننده انتخابات است و بدون شک مشی بی‌طرفانه را در دستور کار قرار داده است.

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس با ابراز امیدواری از برگزاری انتخابات باشکوه در اسفند امسال، مردم را به انتخاب افراد اصلح دعوت کرد.

امیری عصر روز گذشته (جمعه) وارد بیرجند شد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای این شهر، با خانواده شهیدان ابراهیم و محمد عباسی نیز دیدار کرد.

وی امروز (شنبه) به همراه استاندار خراسان جنوبی از بازارچه و پایانه مرزی ماهیرود و سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی بازدید و در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات استان شرکت کرد.