۰ نفر

نظرسنجی نشان داد: 30درصد از پیک‌های غذا به سفارش‌ها ناخنک می‌زنند

۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰:۲۰
کد خبر: 370855
نظرسنجی نشان داد: 30درصد از پیک‌های غذا به سفارش‌ها ناخنک می‌زنند

طبق بررسی هایی که اخیرا توسط موسسه یو اس فودز انجام شده است، تقریبا 30 درصد رانندگان تحویل غذا به غذاهایی که تحویل می دهند، ناخنک می زنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، اگر تاکنون نگران این بودید که تحویل غذای شما با ناخنک زدن همراه شده باشد، شاید برایتان جالب باشد بدانید که بر اساس بررسی موسسه یو اس فودز متاسفانه این ماجرا حقیقت دارد. البته این پژوهش در ایالات متحده انجام شده است.

این نظرسنجی با پرسش از نزدیک به 500 راننده تحویل غذا انجام شده است. این رانندگان از چهار برنامه تحویل غذای سرشناس؛UberEats ، Grubhub ، DoorDash و Postmates انجام شده است. با این وجود جای امیدواری وجود دارد که بسیاری از رانندگان در برابر وسوسه مقاومت می کنند. درواقع بیش از 50 درصد از رانندگان تحویل غذا می گویند که بوی غذای مورد نظر آنها را وسوسه می کنند ، اما اقدام به ناخنک زدن به غذای مردم نمی کنند.

موضوع این پژوهش از زمانی شروع شد که برخی سفارش دهنده های آنلاین غذا در سایت های رستوران ها اعتراض کردند که برای مثال دستور تهیه یک بسته بزرگ از سیب زمینی سرخ شده را داده اند اما یک بسته بزرگ با محتوای بسیار کمتر از انتظار خود دریافت کرده اند.

اولین مظنون ماجرا خود رستوران است که کم فروش کرده است اما بر اساس پژوهش جدید 30 درصد رانندگان سرویس های تحویل غذا عادت دارند به بخش هایی از غذاها ناخنک بزنند. این خبری نگران کننده برای بسیاری از سرویس های تحویل غذا است که در این نظرسنجی مشارکت داشتند.باید دید در آینده شاهد چه تغییراتی برای حل این مشکل خواهیم بود.