۰ نفر

رستوران داری به سبک ستاره سرشناس هالیوود

۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۸
کد خبر: 366061
رستوران داری به سبک ستاره سرشناس هالیوود

رابرت دنیرو یکی از سرشناس‌ترین ستاره‌های هالیوود است. ستاره‌ای ایتالیایی تبار که اغلب بینندگان حرفه‌ای فیلم او را به خاطر حضور در شاهکارهای مارتین اسکورسیزی و البته قسمت دوم فیلم پدرخوانده در نقش جوانی مارلون براندو می‌شناسند. اما شاید بسیاری از افراد مطلع نباشند که رابرت دنیرو یک رستوران دار حرفه‌ای و موفق است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، رابرت دنیرو یکی از موفق ترین ستاره های هالیوودی است اما قرار نیست در این مطلب از موفقیت های رابرت دنیرو در هالیوود صحبت کنیم، بلکه قرار است بگوییم دنیرو یک رستوران دار موفق و پولساز نیز محسوب می شود.

رابرت دنیرو رستوران داری را با همکاری یک آشپز ژاپنی مشهور به نوبوه آغاز کرد. آن دو در سال 1994 نخستین رستوران خود را در نیویورک افتتاح کردند. حضور دنیرو در رستوران برای عموم مردم بسیار جذاب بود و باعث شد تعداد زیادی از افراد به رستوران دنیرو مراجعه کنند و کار و بار این دو تا حدی رونق گرفت که به سرعت شعبه های مختلفی از رستوران خود را افتتاح کردند.

690469_688

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کار و بار این رستوران تا حدی پر رونق است که در اغلب اوقات اگر در هر یک از شعبه های رستوران جا رزرو نکرده باشید مجبور خواهید بود یا ساعت ها صبر کنید یا عطای غذا خوردن در رستوران را به لقای آن ببخشید. این موضوع استثنا ندارد و حتی ستاره هایی مثل تام کروز نیز بدون رزرو به در بسته خورده اند.

690472_537

مدتی پیش نیز شایعه شده بود که دونالد ترامپ حق ورود به رستورانهای رابرت دنیرو را ندارد. این موضوع بسیار عجیب به نظر می رسید اما برخی آن را باور کرده بودند چرا که دنیرو یک طرفدار حزب دموکرات متعصب است و حتی چندین بار ترامپ را خوک و نادان خطاب کرده است. با این وجود این شایعه تکذیب شد و مشخص شد دنیرو گفته است اگر روزی ترامپ به رستورانم بیاید برای رو در رو نشدن با او رستوران را ترک می کنم. درواقع دنیرو هیچوقت نگفته ترامپ را راه نمیدهم.