۰ نفر

این زن هنرمند به شناسایی 1هزار مجرم خطرناک کمک کرد + تصاویر

۷ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۴۵
کد خبر: 363064
این زن هنرمند به شناسایی 1هزار مجرم خطرناک کمک کرد + تصاویر

لوییز گیبسون را می‌توان اسطوره طراحی چهره نامید. زنی که با طراحی‌های خیره کننده خود موفق شد به پیدا کردن هزاران مجرم کمک کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، لوییز گیبسون یک مامور داوطلب در بخش جنایی اداره پلیس بود که با طراحی چهره قاتلان بر اساس گفته های شاهدان به پیدا شدن آنان کمک می کرد.

680010_126

لوییز گیبسون به خاطر طراحی های خیره کننده خود  حتی از طراحی کامپیوتری نیز دقیق تر عمل می کرد تا جایی که با رکورد 1 هزار مجرم موفق شد نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. لوییز در طول 3 دهه با اداره پلیس ایالات متحده همکاری کرد و کارش آنقدر عالی بود که نه تنها شاهدین را حیرت زده می کرد، بلکه حتی مجرمان را نیز کلافه کرده بود.

680011_827

وقتی از لوییز در مورد راز موفقیتش پرسیدند گفت که هیچ کار خاصی نمی کند، بلکه فقط سعی می کند خوب گوش کند و بر اساس نظر افراد به دقت طرح بزند. او در سن 21 سالگی در معرض خططر مرگ قرار گرفت و به نظر می رسد از همان زمان تصمیم گرفت وارد این کار شود. او وارد اداره پلیس در هوستون شد و پس از دو طرح که برای پلیس زد در طرح سوم موفق شد به دستگیری مجرم کمک کند و در نتیجه کارش مود توجه واقع شد.

680012_123

چارلز مک کلند جر، رئیس پلیس هوستون به او ایمان داشت و در یک مصاحبه اعلام کرده بود با وجود لوییز خیالش از دستگیری مجرمان راحت است. لوییز با برخی از شاهدان بین 3 تا 5 ساعت حرف می زد تا بتواند بهترین طرح را ارائه دهد.

680013_722

لوییز بارها به خاطر همکاری با نیروهای پلیس تشویق شده و جایزه دریافت کرده است.