۰ نفر

ماجرای خلبانی که برای همیشه ناپدید شد!

۵ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۴
کد خبر: 362689
ماجرای خلبانی که برای همیشه ناپدید شد!

شاید باورکردنی نباشد اما در سال 1978خلبان ارتش استرالیا برای همیشه از مدار زمین نیست و نابود شد، این اتفاق در شرایطی رخ داد که او ساعاتی پیش در حال گفتگو با مقامات ارشد خود بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، بسیاری از پرونده ها در سراسر جهان وجود دارند که هیچگاه حل نشده اند و در هاله ای از ابهام باقی مانده اند. پرونده فدریک والنتیچ یکی از همین پرونده ها است.

فردریک والنتیچ و هواپیمای او در شرایطی اسرار آمیز برای همیشه ناپدید شدند. در آخرین پیام رادیویی او با مرکز فرماندهی وی شاره ای به یک هواپیمای عجیب و غریب می کند که به سمت او با سرعت در حرکت است. همه چیز از شب شنبه، 21 اکتبر 1978، شروع شد که فردریک والتنیچ، یک پرواز را در تنگه باس در استرالیا انجام داد. در ساعت 7:06 بعد از ظهر، والنتیچ از طریق دستگاه های ارتباطی تعبیه شده در هواپیما به برج مراقبت ملبورن گفت که یک هواپیمای ناشناس در 4500 فوتی به دنبال او است. این در حالی بود که برج مراقبت هیچ نشانه ای از هواپیمایی دیگر در نزدیکی وی مشاهده نکردند.

سپس والنتیج گزارش داد که هواپیما از شرق به او نزدیک شده است و در پیام بعدی گزارش داد که این هواپیما "در حال چرخش" بالای سر او است. توصیف والنتیچ از هواپیما بسیار شگفت انگیز بود، او تاکید داشت که سطح این دستگاه فلزی براق بود و یک چراغ سبز روی آن قرار داشت. او سپس گفت که موتور هواپیمایش مشکل پیدا کرده است.

اما شاید ترسناک ترین پیام او پیام آخر بود که فریاد زد:" این اصلا یک هواپیما نیست. سپس یک صدای گوش خراش پخش شد و تماس او برای همیشه قطع شد. به محض این اتفاق جستجوی زمینی و دریایی تا فاصله 1 هزار متر مربع از محل حادثه آغاز شد ولی هیچ خبری نبود در نتیجه برخی تصور می کنند این اتفاق کار موجودات فضایی است.