۰ نفر

تمام مصوبات کمیسیون‌های غذا و دارو اطلاع رسانی می‌شود

۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۵۲
کد خبر: 360311
تمام مصوبات کمیسیون‌های غذا و دارو اطلاع رسانی می‌شود

وزیر بهداشت گفت: در دو جلسه قرارگاه به‌منظور شفاف‌سازی حرکت‌های درون سازمان غذا و دارو مقرر شد تمام مصوبات کمیسیون‌ها به‌روز روی سایت قرارگرفته و اطلاع‌ رسانی به‌ موقع صورت گیرد تا تمامی ذی‌نفعان در جریان اتفاقات باشند و کسی احساس عقب‌افتادگی و بی‌اطلاعی از امور نداشته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سعید نمکی روز یکشنبه در حاشیه دومین جلسه قرارگاه سازمان غذا و دارو که در محل این سازمان برگزار شد، افزود: در مورد اولویت‌های بخش دارو و تجهیزات و ارزی که در اختیار داریم، برنامه‌ریزی کردیم به صورتی که تا پایان سال کوچک‌ترین کمبودی در حوزه تجهیزات پزشکی مورد نیاز و داروهای حیاتی نداشته باشیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: شیوه واگذاری امور به شرکت‌های خصوصی، هیئت امنا و برخی بخش‌های نیمه‌دولتی از مواردی بود که در جلسه قرارگاه مورد بررسی قرار گرفت.

نمکی بیان کرد: پیش از این سازمان غذا و دارو اطلاعات دقیقی از موجودی انبارهای شرکت‌های دارویی تولیدکننده داخل نداشت که در جلسه گذشته مهرعلیان، مدیرکل دارو مامور شد تا با شرکت‌ها جلساتی در این راستا برگزار کند. خوشبختانه به سمتی می‌رویم که اطلاعات موجودی انبار مواد اولیه شرکت‌های تولیدکننده را دقیقاً داشته باشیم.

وزیر بهداشت در مورد ویژگی‌های جلسات قرارگاه سازمان غذا و دارو اظهار داشت: تمامی معاونت‌ها در قرارگاه حضور دارند و تصمیمات در آن واحد گرفته و اجرا می‌شود. همچنین به عنوان آرایش در شرایط جنگی که امریکا به کشورمان تحمیل می‌کند، ما نیز در این قرارگاه تصمیمات به روز و به موقع می‌گیریم که موردی مغفول باقی نماند.