۰ نفر

در شیکاگو اتفاق افتاد؛

ترک خوردن بالکن برج شیشه‌ای زیر پای بازدیدکنندگان +عکس

۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۲۱
کد خبر: 359648
ترک خوردن بالکن برج شیشه‌ای زیر پای بازدیدکنندگان +عکس

لایه محافظ بالکن شیشه‌ای برج "ویلیس"، بلندترین ساختمان شیکاگو، روز دوشنبه زیر پای بازدیدکنندگان شروع به ترک خوردن و خرد شدن به هزاران تکه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این حادثه در طبقه ۱۰۳ این برج رخ داده که یک سکوی بازدید برای گردشگران در آن تعبیه شده تا نمای شهر و دریاچه "میشیگان" را از آن بالا تماشا کنند.

یکی از شاهدان عینی که از این حادثه تصویربرداری کرده است، اظهار داشته که یک زن و دو کودک روی سکو بوده‌اند که این اتفاق رخ داده و باعث وحشت آن‌ها شده است.

به گفته سخنگوی این برج در این حادثه هیچ‌کس آسیب ندیده است و به دنبال وقوع آن بلافاصله سکو بسته شده است.

سخنگوی برج "ویلیس" اظهار داشته که پوشش محافظتی شیشه‌ که مانند محافظ صفحه نمایش برای سکوی بازدید عمل می‌کند، دچار برخی ترک‌های جزیی شده و پس از جایگزینی این پوشش، سکوی بازدید برای عموم بازدیدکنندگان بازگشایی شده‌ است.

این اولین باری نیست که لایه محافظ سکوی  برج "ویلیس" شکسته است. در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز لایه محافظ سکوی بازدید این برج در حالی که بازدیدکنندگان در حال مشاهده نمای شهر بودند، شکست و پس از آن تا مدتی بسته شد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، به گفته سخنگوی برج "ویلیس" لایه محافظ سکوی بازدید این برج به گونه‌ای طراحی شده تا هنگامی که شخصی وسیله‌ای را روی آن می‌اندازد، ترک بخورد. این ترک‌ها تنها مربوط به لایه محافظ بوده و ساختاری نیست.