۰ نفر

مجسمه اسکار بدشانسی می‌آورد؟

۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۲:۵۰
کد خبر: 358767
مجسمه اسکار بدشانسی می‌آورد؟

عقاید خرافی در سراسر جهان وجود دارند و برخی از این عقاید ریشه در قرن‌ها پیش دارند. اما شاید برای شما جالب باشد بدانید یکی از جدیدترین عقاید خرافی جهان از هالیوود و مجسمه اسکار می‌آید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، وقتی صحبت از عقاید خرافی می شود، یاد نمک ریختن در کفش، زدن به تخته، پریدن از روی خط کشی خیابان، لی لی رفتن موزاییک ها و مواردی مشابه خواهیم افتاد، اما فارغ از این ها برخی عقاید نیز ریشه در ذهن افراد دارد و در نوع خود بسیار مضحک است.

برای مثال بر اساس یک عقیده عجیب هر بازیگر زنی که اسکار بگیرد حتما دچار بدشانسی می شود. این یک عقیده عجیب و قدیمی است که اتفاقا طرفدار هم زیاد دارد و برخی بازیگران هالیوود در مورد آن صحبت کرده اند. درواقع این بازیگران معتقدند خواه جایزه  نقش اصلی و خواه جایزه نقش مکمل زن را که بگیرند، حتما از شوهر یا نامزد خود جدا خواهند شد.

این موضوع تا جایی پیش رفته که عده ای مجسمه اسکار را نفرین شده می دانند و به محض دریافت این جایزه سعی می کنند روابط عاطفی خود را بیش از همیشه مراقبت کنند. شاید برایتان سوال باشد که اصلا چنین عقیده ای چگونه عینیت پیدا می کند؟ اگرچه ما خرافاتی نیستیم و قرار نیست این ادعا را تایید کنیم اما افرادی سرشناس مثل بتی دیویس، الیزابت تیلور، مگی اسمیت، اما تامپسون، هلن هانت، هالی بری، کیت وینسلت، ساندرا بولاک، آنجلینا جولی و راشل وایز مدتی کوتاه پس از دریافت جایزه اسکار از همسر خود جدا شده اند. برای همین است که یک ضرب المثل بین اهالی هالیوود رایج شده که می گوید "اگر همسرت را دوست داری سعی کن اسکار نگیری.