۰ نفر

تغییر ساعات کاری ادارات تهران فعلا اجرایی نمی‌شود

۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۹
کد خبر: 358670
تغییر ساعات کاری ادارات تهران فعلا اجرایی نمی‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تغییر زمان فعالیت شهرک‌های صنعتی گفت: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعات کاری ادارات وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمد امامی امین عصر امروز در حاشیه جلسه رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی مورد توجه جدی قرار می‌گیرد چرا که با توجه به در پیش بودن تابستان مشکل کسری آب و برق داریم.

وی بیان کرد: اکنون شهرک‌های صنعتی با 30 تا 40 درصد ظرفیت کار می‌کنند به این دلیل که در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات سال‌های گذشته عملیاتی نشده که کسری آن به دلیل عدم وجود منابع عنوان می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: مقرر شده که بخشی از منابع موردنیاز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، بخشی توسط نیروگاه‌های مستقر و همچنین آب منطقه‌ای تأمین شود ضمن اینکه برق منطقه‌ای نیز باید نسبت به احداث خط لوله و ایستگاه‌های برق اقدام کند.

امامی امین همچنین عنوان کرد: 25 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین برق 400 کیلوواتی از حوزه سمنان توسط سازمان مدیریت صورت گرفته تا به زودی این میزان برق وارد مدار شود.

وی همچنین در پاسخ به سوألی مبنی بر کسری برق و برنامه تغییر زمان‌بندی ساعات کاری گفت: قرار شد برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شود تا با هماهنگی شهرک‌های صنعتی برخی از کارخانه‌ها در ایام هفته تعطیل و فعالیت‌ها آن‌ها به روزهای پنجشنبه و جمعه منتقل شود تا تقسیم‌بندی صورت گیرد و بار ترافیکی در طول هفته تقسیم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: تغییر زمان فعالیت‌ها تنها در مورد شهرک‌های صنعتی است و فعلاً در مورد تغییر ساعات کاری ادارات برنامه‌ای وجود  ندارد.