۰ نفر

یک قطعه یخ 325 دلار!

۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰:۱۴
کد خبر: 355667
یک قطعه یخ 325 دلار!

خرید کالاهای لوکس و گرانقیمت برای بسیاری از افراد یک تفریح سرگرم کننده است، اما جالب است بدانید که گاهی حتی ولخرج‌ترین افراد نیز برای خرید برخی کالاها دچار تردید می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، دیدن افرادی که حاضرند پول زیادی خرج خرید یک لباس، کیف، کفش یا یک قطعه باستانی و تاریخی کنند جای تعجب ندارد. اما خرید قطعات یخ با قیمت های نجومی در نوع خود عجیب و نادر است.

شاید خرید یخ در کشورهای به شدت گرمسیر یا در مناطق محروم با قیمت های کمی بالاتر از معمول بهنجار باشد اما یک شرکت آمریکایی در قلب کالیفرنیا قطعات یخ را با قیمت هایی باورنکردنی و به شدت تند به فروش می رساند.

این شرکت مدعی است که یخ هایش نه در قالب، بلکه به دست هنرمندان یخ تراش آماده می شود و آب مصرفی برای این یخ ها بارها و بارها مراحل استریل را طی کرده است. در ضمن این شرکت ادعا می کند که یخ ها را به دقت صیقل می دهد و به شکلی کاملا شفاف طراحی می کند.

همه این طراحی ها و اجراها باعث شده که این یخ ها با قیمت هر 50 قطعه، 325 دلار به فروش برسد. البته نباید فراموش کنید که هر مکعب یخ دست ساز  ظرف بین 15 تا 40 دقیقه به طور کامل ذوب می شوند.