۰ نفر

ماجرای تفریحات پردرسر امپراتور چین

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱:۴۸
کد خبر: 352112
ماجرای تفریحات پردرسر امپراتور چین

خوشبختانه این روزها از تعداد مزاحم‌های تلفنی کاسته شده و به لطف کالر آی دی‌ها یا شماره اندازها دیگر خبری از تماس‌های ناشناس نیست. اما جالب است بدانید برخی از افراد مشهور در طول تاریخ مزاحم تلفنی می‌شده‌اند؛ افرادی که حتی مقام و منصب‌های حکومتی داشتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، امپراتور پویی یکی از قدیمی ترین امپراتورهای چین است که در دسامبر 1908 یعنی زمانی که 2 سال داشت به امپراتوری برگزیده شد.جالب است بدانید او سه بار عزل و دوباره انتخاب شد.

در مورد زندگینامه پوی صحبت های فراوانی وجود دارد اما شاید بانمک ترین بخش زندگی پوی، به نوع رفتار وی در خصوص استفاده از تلفن مرتبط باشد. در سال 1921، امپراتور 15 ساله چین؛ پوی، تصمیم گرفت که می خواهد یک تلفن را برای استفاده شخصی خود در کاخ نصب کند. مشاوران او سعی کردند او را از این فکر منصرف کنند اما او اصرار داشت.

هدف اصلی پوی این بود که با کمک تلفن با جهان خارج ارتباط برقرار کند چرا که پوی به طور کلی مشکل ارتباطی داشت اما زمانی که او در نهایت تلفن خود را دریافت کرد،استفاده ای عجیب از این تلفن را آغاز کرد، یعنی شروع به برقراری تماس های مزاحم تلفنی با افراد مختلف کرد.

پوی سپس تصمیم گرفت از طریق تلفن یک نامزد برای خود پیدا کند. مشاوران او به وی گفتند این یک ایده بد است، زیرا بر خلاف سنت کشور چین است.بعدها، پدرش به او گفت که حق ندارد این کار را انجام دهد چرا که به مقام و منزلت امپراتوری چین آسیب می زند.

اما  پوی در کتاب زندگینامه خود نوشته است که هدفش از این کارها ارتباط با دنیای خارج بوده است چرا که همیشه زندگی محدود و حفاظت شده ای در کاخ داشته و از اتفاقات دنیای بیرون بی خبر بوده است.

هنگامی که پوی تلفن خود را دریافت کرد، در اولین تماس خود درخواست شماره یک خواننده اپرا را کرد و به محض تماس با وی شروع به فریاد زدن کرد، آن هم در حالی که مشهورترین خواننده اپرای پکن پشت خط بود. افزون بر این او به رستوران ها یا شماره های تصادفی نیز زنگ می زد و مزاحم می شد.