۰ نفر

بازگشایی جاده‌های ساحلی اهواز از شنبه آینده

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۳۷
کد خبر: 350812
بازگشایی جاده‌های ساحلی اهواز از شنبه آینده

شهردار اهواز گفت: حدود چهار هزار کارگر خدمات شهری و فضای سبز به صورت داوطلبانه، روز جمعه هفته آینده جاده‌های ساحلی اهواز را پاکسازی می‌کنند و این مسیرها از روز شنبه آینده بازگشایی می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، منصور کتانباف روز چهارشنبه در همایش تجلیل از کارگران شهرداری اهواز بیان کرد: در برخی نقاط همچنان محدودیت وجود دارد، از جمله جاده زیر پل سلمان فارسی به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه کارون تنها در یک لاین بازگشایی می شود.
وی گفت: کارگران شهرداری اهواز از زمان شروع سیلاب تاکنون نقش موثری در کاهش پیامدهای سیل در این شهر داشته اند.
وی ادامه داد: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه کارون در مقطع اهواز بلوارهای ساحلی بیش از یک ماه است که بسته شدند و مشکلاتی در تردد شهری شهروندان ایجاد شد.
کتانباف در ادامه گفت: شهرداری ها به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی باید به وظایف تعیین شده برای آنها در قانون عمل کنند و درآمد خود را از محل منابع مالی تعیین شده تامین کنند.
وی افزود: باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور کار شهرداری ها در تامین منابع مالی سخت است اما متولیان شهری برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان درحال شناسایی و تامین منابع مالی هستند.
وی خطاب به کارگران شهرداری گفت: اگرچه به دلیل شرایط سخت اقتصادی، حقوق کارگران با تاخیر پرداخت می شود اما تلاش ما اینست که این مطالبات در سریعترین زمان به دست کارگران برسد.
کتانباف ادامه داد:برخی در این پروسه اختلال هایی ایجاد می کنند اما با سعه صدر کارگران شهرداری این مشکلات برطرف می شود.
وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی میزان حقوق کارگران شهرداری برای تامین نیازها کفایت نمی کند و شرایط سخت است.
شهردار اهواز بیان کرد: براساس قرارداد منعقده با بخش خصوصی کارگران شهرداری و خانواده های آنان برای دریافت خدمات پزشکی می توانند به درمانگاه شهرداری مراجعه کنند.
در حاشیه این آیین از 33کارگر نمونه شهرداری اهواز تجلیل شد.روز 11 اردیبهشت به عنوان روز جهانی کار و کارگر در تقویم ثبت شده است.