۰ نفر

وزیر اطلاعات خبر داد:

شناسایی ۱۱۴تیم تروریستی تکفیری در سال گذشته

۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱
کد خبر: 347844
شناسایی ۱۱۴تیم تروریستی تکفیری در سال گذشته

وزیر اطلاعات گفت: در یک سال گذشته، با ۱۱۴ تیم تروریستی تکفیری، ۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین ۴۴ تیم ضد انقلابی ۳۸۰ تیم قاچاقچیان مواد مخدر برخورد شده و عملیات ۱۸۸ تیم عملیاتی خنثی شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطاعات طی سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، با اشاره به برخی دستاوردهای وزارت اطلاعات در یک سال گذشته گفت: در این یک سال با 114 تیم تروریستی تکفیری، 116 تیم مرتبط با منافقین 44 تیم ضد انقلابی 380 تیم قاچاقچیان مواد مخدر برخورد شده و  عملیات 188 تیم عملیاتی خنثی شده که از جمله آنها دستگیری 4 نفر در جنوب غرب کشور و کشف 15 هزار فشنگ کلاشینکف از این افراد بوده است.

وی افزود: همچنین صدها تلاش سرویس‌های بیگانه برای جلب همکاری افرادی در داخل کشور به عنوان جاسوس شناسایی، خنثی شده و از به دام افتادن صدها نفر از نیروی باارزش و مفیدکشور جلوگیری شده است. 

 دها جاسوس که جذب سرویس‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه شده و در مراکز حساس مشغول به کار بودند، شناسایی شده و به دستگاه‌ قضایی معرفی شدند که گزارش این شناسایی‌ها مایه بهت و سرگیجه سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه شد.