۰ نفر

بخشدار معمولان مطرح کرد؛

شرایط در معمولان نامساعد است

۱۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳
کد خبر: 344610
شرایط در معمولان نامساعد است

بخشدار معمولان با اشاره به وضعیت نامناسب امدادرسانی به این منطقه، از شرایط نامساعد غذایی، بهداشتی و درمانی این منطقه گلایه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  حبیب الله موسوی درباره آخرین وضعیت معمولان گفت: از روز یکشنبه و دوشنبه به دنبال سیل در این منطقه بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی تخریب شده و ۲۰۰ منزل روستایی به زیر آب رفته است.

وی با بیان اینکه به دلیل قطع تلفن، ارتباط با این منطقه با مشکل رو به‌رو شده است، افزود: این منطقه با استفاده از ۸ پل به مناطق دیگر مرتبط می‌شد که به دنبال تخریب این ۸ پل در حال حاضر ارتباط زمینی آن با خارج کاملاً قطع شده است و امدادرسانی تنها از طریق هوایی امکان پذیر است.

بخشدار معمولان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به قطع گاز و آب منطقه معمولان، گفت: وضعیت امداد رسانی به معمولان اصلاً مناسب نیست و مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند. برخی از بیماران این منطقه تنها از طریق بالگرد به خرم آباد منتقل شدند.

وی همچنین گفت: وضعیت تأمین دارو برای مردم این منطقه نیز در شرایط نامطلوبی قرار دارد و تنها از طریق نیروهای مردمی در حال تأمین است. از لحاظ تأمین سبدهای ضروری غذایی، بهداشتی و درمانی نیز شرایط معمولان در وضعیت مناسبی نیست و مردم منطقه با مشکل رو به رو هستند، به طوریکه تنها یک نانوایی به طور ۲۴ ساعته در حال پخت نان برای مردم است. همچنین آب شرب سالم نیز به اندازه کافی در اختیار مردم قرار ندارد.