۰ نفر

پلمب 11رستوران در جاده چالوس

۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۱۲
کد خبر: 344068
پلمب 11رستوران در جاده چالوس

سخنگوی سازمان تعزیرات کل کشور از پلمب ۱۱رستوران در جاده چالوس به دلیل استفاده از مواد غذایی فاسد و سرو مشروبات الکلی برای مشتریان خود خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید یاسر رایگانی درباره اقدامات این سازمان در تعطیلات نوروزی اظهارداشت: از آغاز طرح نوروزی این سازمان تعداد ۱۱ رستوران در جاده چالوس پلمب گردیده است.

رایگانی اضافه کرد: در بازرسی‌های ما از این رستوران‌ها زیتون، ماست و خیارشور را در فضا و بسته‌بندی غیربهداشتی به مشتریان خود عرضه می‌کردند.

سخنگوی سازمان تعزیرات کل کشور با اشاره به کشف، ضبط و معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد از این ۱۱ رستوران بیان داشت: البته بیشتر این مواد گوشت‌هایی بودند که علیرغم شرایط نامطلوب نگهداری، فاسد هم شده بودند.

وی اظهارداشت: علاوه بر کشف، ضبط و معدوم‌‌سازی مواد غذایی فاسد شده، بعضی از این رستوران‌ها اقدام به فروش و سرو مشروبات الکی در رستوران خود می‌کردند که با هوشیاری گشت‌های تعزیرات و با همکاری شبکه بهداشتی استان البرز این مشروبات، کشف و ضبط گردید که رسیدگی به این موضوع را در اختیار محاکم قضایی قرار دادیم.

رایگانی گفت: مشکل عمده این ۱۱ رستوران رعایت نکردن مسائل بهداشتی بود که با توجه به حجم گسترده‌ای از تخلفات تا پایان تعطیلات هم پلمب می‌مانند تا به تخلفات آنها رسیدگی شود.