۰ نفر

آماده باش سه گردان با تمام تجهیزات برای امدادرسانی

۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
کد خبر: 344052
آماده باش سه گردان با تمام تجهیزات برای امدادرسانی

فرمانده تیپ ۳۹۲زرهی دشت آزادگان نیروی زمینی ارتش گفت: سه گردان با تمام تجهیزات برای امداد رسانی و خدمات دهی مردم منطقه به صورت آماده باش هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ مسعود حسینی با تشریح اقدامات احتمالی توسط این تیپ در خصوص سیل استان خوزستان گفت: با توجه به جریانات جوی در کشور و به خصوص پیش بینی سازمان هواشناسی و جاری شدن سیل در استان خوزستان تیپ ۳۹۲ دشت آزادگان با آماده کردن نفربرها، خودروها، نفربرهای دوزیست، تجهیزات، پرسنل و کارکنان منطقه شهرستان حمیدیه، دشت آزادگان، سوسنگرد، رفیه و بستان با تمام توان در خدمت مردم منطقه خواهند بود.

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی اعلام کرد: آمادگی کامل را برای خدمت رسانی به مردم سیل زده داریم و کارکنان این تیپ اکنون به صورت صد در صد آماده باش هستند که برابر عوامل سلسله مراتب و شورای تامین استان با تجهیزات خود وارد عمل شوند.

سرهنگ حسینی تأکید کرد: در ابتدای سال و حتی قبل از شروع تعطیلات نوروز برابر اوامر فرمانده نیروی زمینی و قرارگاه منطقه جنوب مقرر شد که تیپ ۳۹۲ با یک یگان آماده در پادگان و ۲ یگان در یادمان های دهلاویه و میشداغ با تجهیزات کامل امداد و نجات حضور داشته باشند.

وی افزود: این آمادگی شامل چندین دستگاه خودروهای نفربر، دوزیست، شنیدار و تمام تجهیزاتی که در یگان آماده مورد استفاده قرار می گیرند ، است.

فرمانده تیپ ۳۹۲ ادامه داد: سه گردان با تمام تجهیزات برای امداد رسانی و خدمات دهی مردم منطقه به صورت آماده باش هستند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه ارتش با تمام توان در خدمت مردم است، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر که سیل برخی از نقاط کشور را فرا گرفته یگان های ارتش بلافاصله وارد عمل شدند و با آمادگی رزمی بالای خود توانسته اند خدمات ارزنده ای را برای مردم ارائه کنند.

وی تاکید کرد: ما نیز این قول را به مردم منطقه می دهیم که در صورت حوادث غیر مترقبه تا آخر در کنار آنها می مانیم.