۰ نفر

امداد رسانی به مسافران گرفتار در جاده دماوند

۹ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۲۶
کد خبر: 344001
امداد رسانی به مسافران گرفتار در جاده دماوند

رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند از امدادرسانی به مسافران گرفتار در جاده این شهرستان خبر داد و گفت: محور هراز پس از تخلیه بار ترافیکی مجدد بازگشایی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مجید صفری اظهار کرد: با حضور نیروهای خدماتی و مدیریت بحران، امدادرسانی به مسافران در راه مانده انجام شده و تردد با رعایت مسائل ایمنی جریان دارد.

وی افزود: سالن‌های ورزشی، مراکز خدماتی و مدارس شهرستان دماوند آماده خدمت‌رسانی و اسکان مسافران در مواقع بحران هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: شایسته است با توجه به برودت هوا و ادامه بارش برف در مسیرهای کوهستانی، مسافران زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

صفری تصریح کرد: با توجه به احتمال افزایش شدت بارش برف در ساعات آتی و لغزندگی جاده‌ها، رانندگان ضمن اطمینان از سلامت خودرو، نسبت به سوخت‌گیری کامل در مبدأ اقدام کرده و غذا و البسه گرم نیز به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: عوامل مدیریت بحران شهرستان در منطقه حضور داشته و در حال خدمت رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی شهرستان هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اضافه کرد: جاده هراز که به دلیل بارش برف و کولاک و تخلیه بار ترافیکی ساعتی مسدود شده بود، دوباره بازگشایی شد.

صفری با اشاره به اینکه اکنون تمام جاده‌های شهرستان دماوند باز است، خاطرنشان کرد: دو خودرو به دلیل نقص فنی در جاده گرفتار شده بودند که امدادخودرو در حال خدمات‌رسانی به آنهاست.