۰ نفر

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

۲ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۲۳
کد خبر: 343084
محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به منظور تسهیل در تردد خودروها در محورهای مازندران محدودیت‌های ترافیکی در هر سه محور چالوس، هراز و سوادکوه اعمال می‌شود.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه آمدوشد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است، گفت: رفت وآمد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳ فروردین ماه و از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۴ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۵ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۴ فروردین ماه، تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع و از ساعت ۱۴ روزهای اعلامی تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس نیز گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه ۴ فروردین ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۵ تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رفت وآمد انواع تریلرها از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز یک شنبه ۴ فروردین ماه از سوادکوه به تهران ممنوع است، افزود:عبور و مرور انواع موتورسیکلت در تعطیلات نوروزی در جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.