۰ نفر

رمز پیروزی در برابر دشمن از نگاه دبیر مجمع تشخیص مصلحت

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۰۴
کد خبر: 342299
رمز پیروزی در برابر دشمن از نگاه دبیر مجمع تشخیص مصلحت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رمز پیروزی و موفقیت در برابر دشمن مقاومت است و هیچ‌گاه نباید از دشمن ترسی داشته باشیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم ، محسن رضایی ظهر امروز در اختتامیه کارگاه مهارت‌های کاربردی تبلیغ با رویکرد تربیتی که در سالن قدس مجتمع عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز جنگ ظالمانه‌ای در جهان و در کشورهای یمن و سوریه و شمال آفریقا وجود داشته و کمتر کشوری بوده که مورد تجاوز قرار نگرفته است.

وی افزود: ایران مورد هجمه شدید اقتصادی قرار دارد و جنگ اقتصادی علیه کشورمان وجود دارد، آمریکا کینه‌ای نهفته و خصومت و دشمنی علیه ملت‌های اسلامی دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: نخستین جایی که علیه ناعدالتی دشمن ایستادگی کرد ایران بود و کشورمان همواره در برابر تعدی، ظلم و ستم، تجاوز اروپایی‌ها و غربی‌ها و آمریکا مقاومت کرده است.

رضایی با بیان اینکه باید کینه و بغض علیه ملت‌های اسلامی به پایان برسد، عنوان کرد: امروز در یمن و غزه انسان‌های بی‌گناه  زیادی کشته می‌شوند، در حادثه نیوزیلند نمازگزاران به خاک و خون کشیده شده و به گلوله بسته می‌شوند.

وی افزود: رمز پیروزی و موفقیت در برابر دشمن مقاومت است و هیچ‌گاه نباید از دشمن ترسی داشته باشیم، جهان اسلام باید قوی شود و تنها تجهیزات نباید موردنظر بوده بلکه علم و فناوری و روحیه و رسانه بخش مهمی از قدرت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: انقلاب اسلامی به‌دنبال این بوده که نه تنها اقتصاد را اصلاح کند بلکه باید تمدن بزرگی که در محورهای گام دوم انقلاب اسلامی آمده است را رقم بزند.

رضایی عنوان کرد: اگر با دشمن جنگ می‌کنیم به خاطر صلح، امنیت و آرامش است و جنگ ما برای صلح و امنیت و عدالت است، با بی‌عدالتی و ظلم و تجاوز می‌جنگیم و اگر به ملت‌های مظلوم کمک می‌کنیم به خاطر مقابله با ناامنی و تجاوز است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات زیادی برای برپایی عدالت انجام‌شده است، ولی گام دوم انقلاب اسلامی می‌گوید آرمان خود را تمدن بزرگ اسلامی بیندیشید و راهی غیر از این وجود ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: باید دشمن را ناامید کرده تا بترسد و این موضوع باقدرت ملت‌های اسلامی محقق می‌شود، ایران سخاوتمندانه در برجام شرکت کرد ولی آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد و اروپایی‌ها هم زیر آن زدند.

رضایی عنوان کرد: اروپا و آمریکا مدعی هستند که اگر به برجام عمل شود انقلاب اسلامی موفق شده و ملت‌های اسلامی به دنبال ایران حرکت می‌کنند و بر این اساس تعهدات خود را زیر پا می‌گذارند.

وی افزود: دشمن اگر می‌توانست وارد جنگ با ایران می‌شد، ولی چون توانایی مقابله با کشورمان را نداشته وارد جنگ نمی‌شود، در جنگ ایران و عراق مدرن‌ترین تجهیزات را در اختیار صدام قرار دادند ولی شکست خوردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: به وزارت خارجه می‌گفتیم که مجمع تشخیص مصلحت نظام حرف اصولی می‌زند و باید از آمریکا تعهد گرفته شود که به حرف خود عمل کند.

رضایی عنوان کرد: داعش برای اسلام هراسی ایجاد شد، انقلاب اسلامی به دنبال ترساندن دشمنانی است که هیچ منطقی را متوجه نیستند و همواره زیر تعهدات می‌زنند.