۰ نفر

شال سرخ بر گردن آقای راک

۵ اسفند ۱۳۹۷، ۲:۵۲
کد خبر: 337793
شال سرخ بر گردن آقای راک

کاوه آفاق دیروز جدیدترین کنسرتش را برگزار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شهروند، کاوه آفاق از خواننده‌های خیلی پرکار و خیلی محبوب نیست. نباید هم باشد. به ‌هرحال ژانری که کاوه در آن فعالیت می‌کند، ژانر نخبه‌پسندتری است و توقع نمی‌رود که او نیز هوادارانی به اندازه حامد همایون و بهنام بانی و محسن ابراهیم‌زاده داشته باشد. کاوه آفاق اما در ژانر خود، در موسیقی خود، بزرگترین حسنی را که یک هنرمند می‌تواند داشته باشد، با خود دارد. او مخاطبش را راضی می‌کند، چه با تک‌آهنگ‌هایش، چه با گفت‌وگوهایش، چه با آلبوم‌هایش و چه با کنسرت‌هایش- که اگرچه زیاد کنسرت نمی‌دهد، اما درهمین شمار کم نه‌تنها استانداردها را رعایت می‌کند، بلکه گاه بالای استانداردها نیز قرار می‌گیرد.
کاوه آفاق دیروز در سالن وزارت کشور جدیدترین کنسرتش را برگزار کرد. کنسرتی شلوغ بالغ بر دو‌هزار و اندی تماشاگر؛ که در پایان نیز تقریبا می‌توان گفت که همگی راضی از سالن بیرون آمدند. کنسرتی که در آن تقریبا تمام قطعاتی که اجرا شدند، جدید بودند، البته به‌ جز چند قطعه همیشه هیت این خواننده محبوب راک- که شرکت‌کنندگان کنسرت تقاضای مکرر اجرای آنها را داشتند.
کاوه آفاق در کنسرت روز گذشته‌اش، مثل تمام کنسرت‌هایش که سعی می‌کند در پایان چیزی منحصر‌به‌فرد و ویژه به جای بگذارد، در کنسرت دیروز نیز حین اجرای قطعه ترافیک از تماشاگران خواست که از این اجرا ویدیو بگیرند. او گفت که قصد دارد ویدیوی قطعه «ترافیک» را با کنار هم قراردادن فیلم‌هایی بسازد که مردم هنگام اجرای این قطعه در کنسرتش فیلمبرداری کرده‌اند: «افرادی که از اجرای قطعه ترافیک فیلمبرداری می‌کنند، در اینستاگرام پیج ما را تگ کنند تا کلیپ این قطعه با کنار هم قراردادن فیلم‌های شما از زاویه‌های مختلف این سالن ساخته شود. کارگردان و تصویربردار این ویدیو شمایید».
آفاق در این کنسرت که آخرین کنسرت ‌سال ٩٧ این خواننده بود، با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید و آثار قدیمی‌اش؛ قطعاتی مانند شال، خواب‌بازی، پرانتز، ترافیک، عطر تو، ژن، ماسک، دل، اتاق آبی، فلوکسیتین، ‌ای تو زیبا و... کنسرتی موفق ارایه داد. کنسرتی که با استقبال قابل قبولی نیز مواجه شد. کاوه آفاق در پایان وعده داد که کنسرت بعدی خود را در تهران اردیبهشت‌ماه‌ سال ٩٨ برگزار خواهد کرد.